Har dere cravings på noe?

Ikke mye cravings nei, men her går det også i lukter ;) spesiellt en slags industri lukt ;) når jeg går innom kontoret til gubben, så blir jeg stående i gangen og bare trekke inn lufta så lenge som mulig ;) ble spurt her endag om alt var bra, for jeg stod opplent mot veggen lenge med øynene igjen og pusta inn som en galning ;) ....

Hahaha, ser det for meg :D:D:D

I det siste har jeg begynt å blitt helt gal etter visse lukter. Bl.a. en ansiktsrens jeg har, den blå Jif-sprayen til speil osv og en Ajax-spray.. driver ikke og sniffer det altså, men vasker badet litt oftere enn jeg bruker :p og så eeeeelsker jeg smaken av tannkremen min, så det er like før jeg begynner å spise tannkrem her altså! :D Jeg har visst rett og slett dilla på ting som lukter og smaker rent, mulig en del av redebyggingen? Haha..

Å det er sant, jeg har også helt oppheng på tannkremen! Kunne stått og pusset tenner halve dagen :D Og grønn Ekstra, den med mintsmak, mmm! Og lukten av klor :D Så her klores nå kjøkkenbenken hver dag :P haha det er mye rart vi skal gjennom :P

Oi da høres det ut som det er lurt og slutte og spise de ja :o Men skjønner at det er kjedelig :(

Har sluttet å spise det, men måtte prøve det ut for å virkelig sjekke om det faktisk var det jeg reagerte på. Er kjempe rart fordi jeg har aldri reagert på det før. Men nå har jeg blitt veldig sensetiv mot alt, til og med ull kan jeg reagere på noen ganger.

Har sluttet å spise det, men måtte prøve det ut for å virkelig sjekke om det faktisk var det jeg reagerte på. Er kjempe rart fordi jeg har aldri reagert på det før. Men nå har jeg blitt veldig sensetiv mot alt, til og med ull kan jeg reagere på noen ganger.

Hm så rart! Håper det går over når babyen er ute da, og godt at det ikke er så lenge igjen! :)

Igrunn ingenting akkurat nå, bortsett fra iskaldt vann da. Det må jeg ha! Hadde en periode hvor jeg hadde helt dilla på alt som var surt, og jeg hater sure smaker til vanlig :p

Back
Topp