Har dere cravings på noe?

Kaktusen<3

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Det viktigste jeg har i huset er isbiter, masse isbiter :P Noen andre som har noe de MÅ ha?

Jeg har klementiner, men nå tror jeg at jeg har blitt allergisk mot dem så må slutte å spise det.

Mest isbiter, men så fikk jeg såååå lyst på burger idag. Så nå har jeg laget hjemmelaget burger, med ovnsbakte rotgrønnsaker… så nå sitter jeg her og vente på mannen skal komme hjem :P

Isbiter her også!! Spiser minst en pose isbiter hver dag. Det er så godt! Har laget litt forskjellige typer, noen med olden boble eple og pære, noen med bare vanlig olden boble og mange med springvann :)

Ikke noe særlig egentlig. Føler meg så full at mat frister ikke lenger. Men skal jeg først ha noe så er det knekkebrød det går i:-)

Nei, ingenting lenger.. Var en periode sure epler, men nå ingenting...

Så morsomt og se at det er så mange som har cravings på isbiter :D

I det siste har jeg begynt å blitt helt gal etter visse lukter. Bl.a. en ansiktsrens jeg har, den blå Jif-sprayen til speil osv og en Ajax-spray.. driver ikke og sniffer det altså, men vasker badet litt oftere enn jeg bruker :p og så eeeeelsker jeg smaken av tannkremen min, så det er like før jeg begynner å spise tannkrem her altså! :D Jeg har visst rett og slett dilla på ting som lukter og smaker rent, mulig en del av redebyggingen? Haha..

Ikke så mye nå lenger, men jeg var helt dilla etter alt som het grønt og frukt, egg og grovt brød!
Spesielt grønne, sure epler og klementiner :)

Ikke mye cravings nei, men her går det også i lukter ;) spesiellt en slags industri lukt ;) når jeg går innom kontoret til gubben, så blir jeg stående i gangen og bare trekke inn lufta så lenge som mulig ;) ble spurt her endag om alt var bra, for jeg stod opplent mot veggen lenge med øynene igjen og pusta inn som en galning ;) ....

klementiner,flere ganger om dagen ! får sånn halsbrann av å spise di,men klarer ikke å la være ;D
å vann, masse vann !

tyrkisk pepper drops! da tar jeg 2 i slengen :P så elsker jeg også tannkremmen min så pusser ofte tenner:)

Jeg har begynner å klø og får utslett. Noen ganger jobber tunga opp. Kjempe kjedelig fordi jeg elsker klementiner. Sukk

Oi da høres det ut som det er lurt og slutte og spise de ja :o Men skjønner at det er kjedelig :(

Back
Topp