har dere byttet til nytt bilsete..?

mammatil2jenter

Forumet er livet
jeg skal av og hente det jeg har bestilt i dag.. graco men husker ikke resten.. det var på tilbud til 2500 nå men koster vanligvis 3000.. det kan brukes fra 5mnd og opp til 25 kg.. kan snues begge veier..
virket veldig greit..

har akta graco med base nå men synes snuppa sitter med beina langt opp på setet ryggen i bilen..

åssen sete har dere eller tenkt å kjøpe?

ORIGINAL: siv31

Har planer om å kjøpe det samme bilsetet som Lykkepillen har. Var det besafe izi kombi tro[8|] Da kan eg ha setet i midten uten å ha tre punkt sele. Noe som er veldig viktig for meg. Da får eg plassert de to store på hver side og slipper maaaaaaaaasse krangling på lange kjøre turer[;)][:D]

oki skjønner.. godt å slippe det.. vet åssen det er men bare med mine søsken da..!hehe..

Vi skal ha besafe izi combi[:D] Det er best i test[;)]

ORIGINAL: Ammetåka

fra kg og til+ pris?

Jeg har besafe....izi...husker bare de to ordene i navnet jeg[8|]men, det er det besafe setet som bare kan stå bakovervendt![:)]

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

fra kg og til+ pris?

Tror det er fra 0-18 kg..[:D]

vi har byttet tl acta gargo sete vårt! der sitter hun bra og har me bedre oversikt! 

HTS BeSafe iZi Combi X1 bilstol Sober Sport 0-18kg
BeSafe iZi Combi X1, den mest solgte kombistol!
BeSafe iZi Combi x1 er en helt ny kombistol hvor barnet sitter bakovervendt opp til 4 års alder (la barnet sitte bakovervendt så lenge som mulig). BeSafe anbefaler fremovervendt tidligst fra 2,5 års alder. Stolen er konstruert med et helt nytt beltesystem som reduserer belastningen på barnet ved en eventuell kollisjon, noe som forbedret sikkerhetenbetydelig.

Foruten sidekollisjonsbeskyttelse i energiabsorberende materiale, har BeSafe iZi Combi videreutviklet belteføring (lock off device) som gjør den enkel å montere. Stolen står like stabilt fremovervendt som bakovervendt takket være den unike beltestrammeren. Du kan også velge mellom 8 spennende nye design i et nytt mykt materiale, som dessuten er utviklet så barnet sitter så komfortabelt som mulig. Stolen er godkjent bakovervendt fra 0-18 kg, og fremovervendt fra 9-18 kg
1. SIP - Side Impact Protection
2. Fempunktsbelte med sentraljustering og høyderegulering
3. Stolen kan reguleres i 5 ulike sitteposisjoner
4. Låsen er alltid tilgjengelig
5. Ventilasjon i ryggen
6. Trekket kan taes av og vaskes på 40° ullprogram
7. Beltepolstring og nakkepute

Vi byttet til Akta Graco Cosmic Comfort for et par mnd siden [:)]

Det kan stå begge veier og kan også settes i midten hvis man vil det

Nå er vi strålende fornøyde alle sammen når vi er ute å kjører [:D]

Vi har ikke byttet enda, men når vi skal skal vi kjøpe be safe izi kombi. Har det til 2 åringen vår og er kjempefornøyd![:)]

Jeg liker hverken besafe eller akta graco jeg da... Syntes de er så rette i ryggen. Solgte acta graco cosmic setet som storebror brukte, siden vi ikke var fornøyd med det.

Vi skal se på britax secura http://www.britax.no/meny1Frame-1n.html , jeg syntes det ser fint ut, men har jo ikke prøvd det enda da.

Vi har Akta Graco Cosmis Comfort å bytta da d andre mått inn te reperasjon å hu sett my likar i d å sovn itj så fort![;)]

Tusen takk. No fann eg selger av denne stolen i Molde. Da kan pappa kjøpe og ta med nordover til neste helg[:)] 

superdupert asså [:D]

ORIGINAL: Lissie

Tusen takk. No fann eg selger av denne stolen i Molde. Da kan pappa kjøpe og ta med nordover til neste helg[:)] 

superdupert asså [:D]

De hadde kampanje på stolen, så eg fikk den for 2300. Ringte småtroll i Molde og de skulle ha 3300. SÅ pappsen skulle fer å hente det etterpå[:D]

Ingenting som er bedre enn det Siv [:)]

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

fra kg og til+ pris?

Fra 0 til 18 kg, men kun anbefalt fra ca 6 mnd. Ungene sitter for bratt når de er helt små.

Koster vanligvis 3300, men kjøres stadig vekk på kampanjer til 2700.

Har dette setet og er veldig, veldig fornøyd. Kan regulere hvilestillingen uten å løsne på slene (går visst ikke på alle).

Byttet for 1,5 mnd siden, vi kjøpte setet da, fordi det var på tilbud, og at snuppa begynnte å få det litt trangt i det andre (maxi cosi). Hadde ikke tenkt å bytte sete da, men hun satt like godt i det nye setet, så da vi hadde montert det for test ble det bare ståede. Ungene kommer høyere opp og får dermed sett mer....

Vi har kjøpt et besafe izi combi. Sander har allerede brukt det i snart to mnd, og vi er superfornøyd!!!![:D]

ORIGINAL: Sylta

Jeg liker hverken besafe eller akta graco jeg da... Syntes de er så rette i ryggen. Solgte acta graco cosmic setet som storebror brukte, siden vi ikke var fornøyd med det.

Vi skal se på britax secura http://www.britax.no/meny1Frame-1n.html , jeg syntes det ser fint ut, men har jo ikke prøvd det enda da.

D vi har kan "henges" heilt ytterst på bilsete å da blir d meir bakover. Anbefalt d te å bynn m å hu sett vældig godt![;)]

Back
Topp