Har dere blitt enige om navn?

Vi har ikke bestemt oss enda, og er ikke enige. Jeg har lagt ned veto på hans favoritt og han på min. Men vi har et navn vi begge liker sånn ok, men når lillebror da spør hvorfor han ble hetende det er det litt kjedelig å svare "nei, fordi vi ikke ble enige om noe bedre"... Vi ble ikke enige om guttenavn forrige svangerskap (blei jente den gangen) og har ikke klart det på 8 mnd nå heller. Det ser ikke lyst ut, og det ser ut til å bli backup navnet.
 
Ikke i nærheten... To jenter fra før, venter nr 3. Forrige gang var vi veldige uenige og det er ikke blitt enklere for å si det sånn... Tviler på at vi får landet noe før hun kommer!
 
Vi snakker ikke om navn engang vi :/ Vil egentlig bestemme nå, men vi glemmer å snakke om det hele tiden :p
 
Hadde også navnet klart, og jeg var så åpen om det, og en nær slektning snappet jentenavnet vårt!! Nå er vi ganske blanke :(
Dere kan fortsatt bruke navnet :) hvis noen spør, så si at dere fantnavnet først og de andre stjal det.. Livet er for kort til å alltid la ting fare forbi. Stå opp for ditt :) det vil du aldri angre på :)
 
Fornavnet er klart. Vi var begge enige i starten på både for og mellom navn, men nå vil ikke samboer/ far ha mellomnavn, noe jeg absolutt vil..
 
Har ikke tenkt på navn på en stund. Vi laget en liste for flere måneder siden. Planen er å komme fram til en topp 3-liste, og så velge ett av dem når han har kommet ut :)

Det har vi gjort :) Hun virket veldig sikker på at det var gutt på oul, men de kan jo ta feil, og lista vår over jentenavn er lang! Så hvis det mot formodning skulle være ei jente får vi problemer med å velge :eek:
 
Back
Topp