Har dere blitt enige om navn?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Vi har ikke pratet så mye om navn dette svangerskapet, og nå kjenner jeg litt på at kanskje vi må ta den praten snart. Er jo under 7 uker til termin, og vi må tross alt ha alternativer til begge kjønn. :o
Sist hadde vi navnet klart tidlig, så dette var definitivt nytt :p

Har en liten liste. Men blir nok ikke bestemt før fødsel. Godt jeg fikk bekrefta at det var jente nå i dag. Hadde blitt vanskelig å komme opp med guttenavn. :P

Vi har enda ikke bestemt oss for navn, men tenker at vi må ha noen klar til fødsel :) Lettere å se hva av navnan hun passer til da, tenker jeg :p

Siden ordinær ultralyd :)

Her har navnet vært klart lenge før babyen var påtenkt :) Viste hva vi ville ha om vi noen gang fikk jente :)

nope, har en liten liste meeen vi er veldig i tvil

Står mellom to navn, men mannen er fremdeles på jakt etter noe bedre hehe.. Kommer nok ikke til å bestemme oss før vi har møtt han :)

Jeg har noen forslag, men vi tenker nok at vi må møte han først og se hvem han er. Stressa mer med det tidligere i graviditeten egentlig.

Navnet sa vi omtrent i kor da vi var ferdig på ul, å viste det var en jente. Vi hadde to navn til storebror, et gutte navn og et jente navn. Å vi liker jente navnet like godt enda :) så det var ikke noe diskusjon.

Har vært noe av det enkleste for oss å velge navn, pappaen har valgt fornavn. Å jeg har valgt mellom navn. Mine er oppkalling, pappaen sine er bare veldig fine ❤️

Hadde også navnet klart, og jeg var så åpen om det, og en nær slektning snappet jentenavnet vårt!! Nå er vi ganske blanke :(

Hadde også navnet klart, og jeg var så åpen om det, og en nær slektning snappet jentenavnet vårt!! Nå er vi ganske blanke :(
Jeg hadde klikket! Så utrolig dårlig gjort!!! Jeg må ærlig si jeg ikke tørr å dele våre navnevalg med verken familie eller venner før etter fødsel. Vanskelig nok om ikke noen skal ødelegge i tillegg :( Håper dere finner et nytt og bedre :)

Back
Topp