Har dere blitt avslørt?

Tiaso

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Har noen klart å gjette at du var gravid før du fortalte det?

Har ikke skjedd med meg, men:

Kjæresten drikker sjeldent kaffe, men begynte å drikke på kaffe på jobb omtrent samtidig som jeg ble gravid.
Kollega av han så dette og utbryter: "Jøss, drikker du kaffe? Skal du bli pappa?!" o_O Hvordan i huleste han trakk den konklusjonen aner jeg ikke, han var vist veldig insisterende også, mente kaffedrikking var et tegn på at han nå er blitt ordentlig voksen. :coffee2
 
En gang foreløpig, men nå begynner jo magen å bli forholdsvis synlig da. Men det var da ei som spurte nesten med en gang vi traff henne, og det er noen uker siden. :p Men hun er ei godt voksen dame som sier det meste hun tenker da, veldig kjekk dame da :) Hadde ikke sett henne på en stund, så da la hun vel kanskje ekstra merke til at magen var en del større enn den pleier :p Men som hun selv sa etterpå; hun var heldig med gjetningen, for det kunne jo ha vært at jeg bare hadde lagt på meg da.. Heheh :p :)
 
En gang foreløpig, men nå begynner jo magen å bli forholdsvis synlig da. Men det var da ei som spurte nesten med en gang vi traff henne, og det er noen uker siden. :p Men hun er ei godt voksen dame som sier det meste hun tenker da, veldig kjekk dame da :) Hadde ikke sett henne på en stund, så da la hun vel kanskje ekstra merke til at magen var en del større enn den pleier :p Men som hun selv sa etterpå; hun var heldig med gjetningen, for det kunne jo ha vært at jeg bare hadde lagt på meg da.. Heheh :p :)
Hehe ja, jeg hadde en dame som insisterte på at jeg var gravid en gang.. var ikke det da gitt.
 
Mi søster sa at jeg var gravid før jeg selv hadde sett om jeg var det:)
Var også jeg venninnen av sjefen min som jeg ikke kjenner noe særlig. Hun var bare innom en dag på jobb og sa til sjefen min at jeg var gravid. Da var det ingen på jobb som viste om graviditeten. Så da begynte spørsmålet å surre på jobb:D
 
Var en mamma på jobb som spurte ja.. Men var 14 uker på vei, så jeg hadde jo begynt å få bittelitt mage da :p ingen andre som har turt å spørre ;)
 
Fikk et veldig forsiktig spørsmål av en mamma på jobben forrige uke :p
Men magen har jo begynt å bli ganske så synlig :)
 
Jeg har så store, løse klær på jobb at det ikke vises, selv med ganske stor mage!
Men å andre siden har vi vel fortalt alle rundt omkring så det er ingen som KAN gjette (tror ikke en person jeg møter for første gangen skulle spørre en sånn ting :p)
 
Tja egentlig ikke men min stemor mente jeg måtte være gravid fordi vi skulle flytte, men det har hun spurt om flere ganger før ;)
 
Ble spurt av vaskedamen på jobb. I forigårs- helt greit. Hadde skikkelig oppblåst mage og i 18 uke :p
Ikke en person jeg snakker ofte med, fleste på jobben vet det - fra meg/ via andre etter det var offisielt.

Mannen ble " avslørt " på fredagsquiz. Spm var i hvilken tilstand eller noe en var mellom 14 - 30 uke. De syntes han var litt for kjapp på å svare andre trimester :D
 
Back
Topp