Har dere bestilt legetime?

skal til lege for første kontroll 3.oktober og på volvat på ul 17.oktober 

gleder meg maks!! og tror tiden kommer til å fly siden jeg har en del skole arbeid og innleveringer denne måneden.. 
 
Hei,
Jeg har bestilt time og har fått time den 13. september. Gleder meg veldig til den første kontrollen :)
 
Jeg snakket med legekontoret i dag, og de sa at jeg ikke fikk time før i uke 12. Grunnen til dette var at Ahus ikke tok imot prøver før dette (og at man ikke kunne søke om fødeplass hos de før dette). Så jeg fikk time 25.oktober... 
 
Jeg snakket med legekontoret i dag, og de sa at jeg ikke fikk time før i uke 12. Grunnen til dette var at Ahus ikke tok imot prøver før dette (og at man ikke kunne søke om fødeplass hos de før dette). Så jeg fikk time 25.oktober.. Det er leeenge til, men gleder meg allerede :)
 
Jeg skal ha time i uke 9. Jeg vet ikke helt hva vi skal da, men blodprøver er det i hvert fall :)
 
Jeg skal ha time i uke 9. Jeg vet ikke helt hva vi skal da, men blodprøver er det i hvert fall :)
 
Jeg skal ha time i uke 9. Jeg vet ikke helt hva vi skal da, men blodprøver er det i hvert fall :)
 
jeg bestillte idag, fikk ikke time før 13 oktober, er da 9.5 uke på vei!! Men gleder meg:D:D hadde en risikofødsel sist, så skal høre om jeg ikke kan få en tidlig UL, bare for å vere på den sikre siden. 
 
Jeg tenkte å drøye til en plass mellom uke 12 og 15... :) Pleier å få time på dagen om det er noe... Kjekt å kjenne de på legekontoret veldig godt... ;) Hihi.. Noen goder skal man jo ha... :) Siden det er nr 2, så føler jeg meg roligere, men sist så synes jeg det var så gøy at jeg sikkert kunne gått dit en gang i uka... :) Hehe... Moro med de søte små... :)
 
Back
Topp