Har dere bestillt/kjøpt/fått i hus vogn ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Emmaljunga Edge duo i fargen Sandhamn er bestilt <3

Har urban jungel i fra minstå. Må bare ha beggen. Håper at beggen ennå passer til vårs modell, at de ikke he endret seg noe på festene. De i butikken trodde ikke det, så får krysse fingrene. Tar uansett med vogna og prøver beggen før vi kjøper.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Har vogn som ble kjøpt ny til forrige, en simo duo 2011modell. Rakk heldigvis ikke å få solgt den! ;)

Har også en Mountain buggy urban jungle, som jeg har kjøpt baggen til denne gang.

Har bestilt babyjogger city elite, med deluxe pram. Tror jeg kommer til å bli superfornøyd:) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi tenker også på den vogna, men kva er deluxe pram? :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har en emmaljunga City Cross 2011 i Brown Flower baggen er ubrukt da storesøster var 2 cm for lang da den kom i hus ( vi arva brukt vogn til første mnd) så hun gikk rett i sportsdelen. Gleder oss til å teste baggen :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vi tenker også på den vogna, men kva er deluxe pram? :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Det er det nyfødtbagen heter, finnes forskjellige typer. Denne skal det være plass til pose og baby, og den kan løftes i kalesja. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har kjøpt tfk joggster twist:) gleder oss til å ta den i bruk!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ha kjøpt Bugaboo buffalo, med offwhite kalesj.

Her ble det Brio smile :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Må man betale vogna med en gang? Vi vurderer å kjøpe på barnas hus eller babyshop. Og hvor lang tid tar det før man får den etter bestilling? :)

Må man betale vogna med en gang? Vi vurderer å kjøpe på barnas hus eller babyshop. Og hvor lang tid tar det før man får den etter bestilling? :)

Vi bestilte vogna rundt 9. September og blir levert ila denne uka så d kan ta tid. Vi betaler når vi henter :)

Bestilte vogn i slutten av august og fik den ganske raskt :) brun Simo kombi med beige strek på kalesjen og beige kant på baggen :D

Jeg gleder meg vilt til å ta i bruk vogna

Har bestilt en emmaljunga edge 2015 i dark grey :) den er kommet men venter til vi er flyttet med å hente den, gleder meg til å få den i hus å få alt klart :)

Her er vogna vår. Hartan sky xl! Kunne ikke vert mer fornøyd med både vogn og alt ekstra utstyr!! :) (selv om jeg fikk litt grå hår av å bestille vogn fra tyskland uten å ha prøvd/sett den i real life) :P

Vedlegg

• 1414368512950.jpg
    1414368512950.jpg
    64,3 KB · Visninger: 34
Vi bestilte emmaljunga city cross pga lite bagasjeplass i bilene våre. Har fått understellet og sportsdelen men venter i spenning på bagen og stelleveska. De kom litt senere pga spesiell farge. Den heter patrol ImageUploadedByBV Forum1414483708.259913.jpg

Den skulle komme ila denne uka da, og når den er på plass er alt klart til lille :)

Back
Topp