Har dere bestemt navn?

rosarose

Gift med forumet
Vi er så og si heilt sikker på at det blir Kristian/Christian (eg vil skrive det med K) Kva med dere?

Foreløpig er det Emma Sophie her. Men likte Kristiane veldig godt [:D]. er vanskelig å bestemme seg!

Vi har endelig bestemt oss. Håvard blir det.

Hos oss er det (som de fleste har fått med seg) Amaya.
 - jeg liker å skrive navnene på den norske måten - altså med K istede for ch... (sier jeg som ikke har valgt norskt navn i det hele tatt - men det var altså et kompromiss med min halvt spanske mann....)

vi bestemte navn rett etter at vi hadde vært på ultralyd, men har bestemt oss for å holde det hemmelig til gutten vår er født.

____
UL-termin 050806

Nora, Julie, Marthe, Oda eller Josefine... [:)]

tror vi har bestemt oss for at gutten vår skal hete mathias[:)]

Vi klarer ikke bestemme oss helt, Celine, Nathalie, Malin og Henriett. Er de vi tenker på..

her blir det en gutt, og han skal hete Kristoffer Andreas... Så får han de samme initialene som pappaen sin... KAE.. Og Pappaen likte best Andreas, men jeg var ikke hel enig at det bare skulle være ett navn, og ikke det som "gjeldene" navn... Så hadde vi tenkt på Kristoffer, så da ble det fort begge, så fikk begge vilja si... Blir jo bare brukt Kristoffer til det daglige, med mindre han er umulig...hehe, da blir det: "KRISTOFFER ANDREAS, nå må du være snill" 
Jeg har fra før ei jente som heter Emilie Madeleine

HEI[:)]

VET JO IKKE HVA DET BLIR ENDA, MEN VI ER ENIGE OM MARIUS HVIS DET BLIR GUTT.
JENTENAVN ER LITT USIKKERT - MEN SNAKKET OM JULIE, AURORA OG INGRID.

GUTTENE VÅRE HETER ALEKSANDER OG SINDRE. SKAL LIKSOM PASSE LITT SAMMEN - SÅ JEG HOLDER LITT PÅ JULIE HVIS JENTE.[:)]

JEG HAR TERMIN I JANUAR, MEN SNEIK MEG LITT INN HER SIDEN DET VAR SNAKK OM NAVN..............

SORRY[:(]

her blir det gutt, jeg å samboern er ikke helt enig enda på hva han skal hete, [:-]
vi får se hvordan han blir å se ut, jeg liker noha å viktor... men?

Jeg synes det blir mer og mer vanskelig med navn jeg!
Vi var en stund sikre på at det ble en liten Molly, men nå vet vi ikke lenger..
Aurora har bestemt seg for at hun skal hete Mille, og nekter å høre snakk om annet! [:D]
Andre navn på lista for tiden er: Olivia, Matilda, Alva, Erle og Ada..

Hva synes dere??

Nå er det jo ikke 100% sikkert at det er en jente heller, men skulle det komme ut en gutt
så skal han sansynligvis hete Leon[:)]

Back
Topp