Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har nok det. Begge er veldig enige om ett navn. Problemet vårt er å finne alternativer for å veie opp mot det vi liker og ha som valg hvis det vi ønsker ikke "passer" når baby er født
Vi har noen navn vi har bestemt oss for å velge mellom når han kommer så har Ikke bestemt helt sikkert hvilket,men blir en av de vi favorittene vi har klart
Jeg ville ha navnet klar rett etter ultralyd så vi kunne kalle baby'n ved navn når vi viste kjønn, syntes det gjorde alt mye mer personlig og lettere å knytte bånd med henne. Jeg liker bare gamle sære navn som eks Augusta, Hildur, Aster og mannen vanlige kjedelige navn som Christine, Marie. Jeg var bestemt på et navn få het så vårt navn krig begynte lenge før baby'n i det hele tatt kom i magen, bare med flaks kom jeg på et gamlet navn bare 37 i Norge heter som IKKE høres sært ut eller wr mobbeoffer navn som mannen kaller mine forslag! Så føler vi virkelig fant det perfekte navn til jenta vår, og hun har blitt kaldt det siden uke 18 Blir verre å finne lignende til nr 2 :s
Vi var begge enige om å oppkalle ungen etter noen av forfedrene våre. Jeg synes det er noe veldig fint med det. Da blir også utvalget begrenset og det blir enklere å enes om noe. Vi hadde navn for både gutt og jente klart relativt raskt.
Enkelte i svigerfamilien ble så rørt over at vi kaller henne opp etter bestemoren hans at de begynte å grine, så nå er det ingen vei tilbake