Har dere bestemt navn?

mammatilenliten

Flørter med forumet
Har dere bestemt dere får hvilket navn den lille i magen skal få? :) her har vi ikke bestemt oss, jeg har en liste med navn jeg liker. Men mannen liker ikke de navnene jeg liker og sliter med å komme med forslag. Tror det blir lettere å finne navn når vi har møtt han :)

Vi har bestemt oss:-)

Nei..... Er ikke i nærheten en gang. Ikke noen favoritter noen av oss.

Ikke i nærheten. Jeg har 5-6 navn jeg virkelig liker, mannen hater alle...

Er som flere her. Jeg har mange fine og gode forslag.

Han misliker alle.

Har han noen forslag selv?
_NEI_

Tror det. Skummelt å binde seg til et navn, men har så langt ikke funnet andre navn vi liker like godt:)

Vi har endelig blitt enige om fornavn, men lurer litt på mellomnavn. Storesøster har jo det, så da tenker jeg litt på at lillebror "må" få det også...

Ja :)

Ja eller nei.... vi har ikke bestemt oss sånn 100% og kommer ikke til å bestemme oss helt før lille tulla har kommet. Vi har to navn det står i mellom, så vi får se når hun kommer :-) Blir så spennende!!

Ja, vi har bestemt oss. Hadde først valgt et annet, men så kom en venninne som har termin 2 uker før meg og sa at det hadde hun valgt:P

Ja:) Må jo selvfølgelig se om der passer til baby. Vi venter overraskelse - guttenavn var enkelt, jentenavn var vanskelig, men tror vi er fornøyde nå:)

Vi står mellom 2 navn, men heller nok veldig mot det ene. Tror ikke vi blir å bestemme oss før han er født denne gangen.

Her har vi to alternativer vi begge er forholdsvis komfortable med, så blir nok en av dem.... :) Men det så helt svart ut leeeeeenge denne gangen!!

Vi finner ingen begge liker.. håper et navn plutselig finner oss;)

Her har han alle navnene klare, pluss en hel rekke kallenavn... Så, kjært barn allerde ;-) Altså fornavn, mellomnavn og begge etternavnene... Så får vi håpe det stemmer når han kommer ut, hvis ikke så får der holde med 'Lille Herr Pedersen ' et stykke til... (samboerens etternavn )

Back
Topp