Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere bestemt navn ?(Hvor langt var du på vei da navnet til babyen ble bestemt?)
Nope.. Klarer ikke få i gang en skikkelig diskusjon rundt navnet når det enda er 2 mnd til termin. Vi har en liste da, men kom ikke lengre enn det. Må se henne først..
Har ikke navn klart. Har en liste med navn vi liker da. Vet ikke om det blir gutt eller jente heller, og synes det er rart å gi navn til en jeg ikke har møtt før Så blir bestemt etter fødsel
Bestemte navn ca en måned etter oul, men vi venter til fødselen med å bruke det om barnet vi sier foreløpig bare "ungen" eller "babyen", for det føles helt fjernt å kalle henne ved navn
Vi har nevnt noen guttenavn for hverandre, men vi bestemmer oss ikke før etter fødsel regner jeg med. Vi har luka vekk noen navn på grunn av tonefall og skarre/rulle R forskjell da, jeg er fra vest og han fra øst
Ble bestemt da jeg gikk på ungdomsskolen eller om det var videregående hehe neida, men har likt navnet siden da og samboeren liker det også men kaller ikke jenta i magen det må se henne først
Fant navn etter ordinær ul. Det blir en gutt og pappa har fått bestemme navn helt selv siden dette er hans første barn og jeg har to fra tidligere. Så da synes jeg det var koselig og la han fåvelge navn til gutten sin, som trolig blir den eneste han får Da har vi 3 gutter og kroppen min takler ikke et svangerskap til, men hvem kunne vite at kjærligheten dukket opp på ny Vi håper navnet passer han når han kommer, eller så har vi reserve nummer 1 og 2 Navnet far har funnet er
Fant navn etter ordinær ul. Det blir en gutt og pappa har fått bestemme navn helt selv siden dette er hans første barn og jeg har to fra tidligere. Så da synes jeg det var koselig og la han fåvelge navn til gutten sin, som trolig blir den eneste han får Da har vi 3 gutter og kroppen min takler ikke et svangerskap til, men hvem kunne vite at kjærligheten dukket opp på ny Vi håper navnet passer han når han kommer, eller så har vi reserve nummer 1 og 2 Navnet far har funnet er
Vi hadde jentenavn klart allerede før OUL, da jeg var sikker på at jeg ventet ei jente Så stemte intuisjonen! Hadde det vært en gutt hadde vi nok enda diskutert navn...