Har dere bestemt hva barnet skal hete??

Bagera

Glad i forumet
Alt går mye tregere med barn NR 2. Forrige gang hadde vi bestemt navn for lengst, men nå har vi problemer med å enes om navnet på den lille. Samboeren har bestemt seg for Lydia, jeg har bestemt meg for Amanda... Ser igrunn ut til at det blir den som er mest sta som vinner. Kanskje loddtrekning blir løsningen. Hvordan er det hos dere? Har dere bestemt navnet, eller har dere også flere alternativer?
 

Ja vi bestemte oss endelig i forige uke. 

Vi har overhode ikke vært enige og har begge kommet med mange forslag som den andre ikke likte, men nå har vi endelig funnet et navn som vi begge liker :)

 
Har bestemt det ene navnet hans,men driver å tenker på et navn til som jeg vil han skal ha ..:)men er ikke like lett altså.
 
Vi har ikke peiling.. tester ut forskjellige... men ingen som klaffer veldig.. jeg vet ikke helt hva det er heller... 
 
Ja, det ble bestemt lenge før jeg ble gravid :)
 
jeg har hatt jente navnet klart siden jeg var liten så ikke noe problem der ;)
 
Nei, denne gangen sitter det langt inne gitt. :-)
 
Vi har to alternativer; Jacob og Vetle, men er på jakt på ett 3. Kom gjerne med forslag :)

Vi bestemmer oss ikke før vi ser han "live" :)
 
Her blir det Hannah eller Melissa. Får se når hun kommer hva som passer best :-)
 
Vi har to navn fra sist, som vi ikke brukte... så jeg tror nok det blir et av de.. jeg har mange som jeg liker, men det er to vi er enig om :)
Hadde fire navn sist, men i og med at sønnen vår ble hetende Mattis, så blir det litt mye Ronja Røverdatter om vi kaller nr to for Birk... så da står vi igjen med to :)
 
jeg får bestemme navn den gangen her siden samboeren gikk av med seieren sist :)
 
Vi har bestemt navn som lyder det samme på norsk og engelsk (siden mannen min er englesk.) Vil bare være sikker på det passer på snuppa som kommer ut først. Har noen i reserve hvis ikke :)

Var på ny UL i går, 28 uker på vei, og spurte om det fortsatt er en jente, og det var det :)
 
Vi har knapt snakket om navn. Tror guttenavn blir det ene vi tenkte på sist, men jentenavn aner jeg ikke. Må vel snart begynne å tenke på det.
 
jepp, det er 99% bestemt!
 
Ja, vi hadde en runde med navneboka, og fant ut at det navnet vi har gått og smattet på lenge er det vi sannsynligvis ender med. Det er litt mer begrenset nå med nr 2 siden vi vil det skal klinge godt sammen med storebrors navn 
 
Back
Topp