Har dere bestemt dere for navn?

En tråd i 'Desember 2019' startet av Teliza, 22 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kitty2019 Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Julegavene 2019

spennende :) Du får dele det om du vil/tør :D

2. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Husker jeg følte ikke frøkna sitt navn og etternavn passet før etter en stund, måtte bli vandt med det først

3. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Uke 35+2 Og fortsatt ikke funnet noe...

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. lolol Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Julegavene 2019

Skjønner ikke hvordan vi skal bli enige!

5. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Vi skal ta praten og gå gjennom liste imorgen. Hvis ikke blir det loddtrekning.

6. lolol Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Julegavene 2019

oioi! Det er jo spennende da :D Jeg har nesten vurdert å selge navnerettighetene, haha. Meeen spørs hvor imponert mini hadde blitt den dagen historien ble kjent.

7. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Hahaha!

8. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Litt skummelt, for blir det loddtrekning så kan jeg ende med det navnet jeg liker best, eller et jeg og kan like, etterhvert.. på en måte litt morsomt å gjøre det og, men jeg får tenke litt på det til imoegen kveld.

9. lolol Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Julegavene 2019

Du får holde oss oppdatert :p

10. Madeleinekso Andre møte med forumet

Vi har bestemt navn :) Vi var på bryllupsreise i januar og fikk plutselig for oss et guttenavn vi hadde lyst til å bruke dersom vi noengang skulle få en sønn.. Lite visste vi da at lille Jonah James ble til 2 måneder senere ♥️

11. Lille_bille Flørter med forumet Julegavene 2019

Vi har flere navn på blokka, men kommer stadig tilbake til det ene :Heartred

12. Minimoor Blir kjent med forumet

Vi hadde jentenavn klart hele veien, men vi skal ha en gutt- og det valget med navn var jaggu ikke lett! Men vi er enige nå på fornavn, men ikke på rekkefølge av etternavn :happy7

• Optimistisk Optimistisk x 1
  13. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Vi tok bort navnene og begynte på nytt. Endte opp med navnet vi hadde på den vi mistet sist, da det er et navn vi begge liker.. egentlig mellom 3 stk men tror vi ender på dette. Jeg ble på gråten når samboer skrev lapp til meg på morgenen "ha en fin dag" osv og med navnet på babyen så tydeligvis er det riktig navn for oss :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 3
  14. Bellabanan Forumet er livet Julegavene 2019 Assistert-jentene

Så utrolig fint:Heartbigred

15. Jeah Elsker forumet Julegavene 2019

Her havnet vi med Louise til slutt:Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Liker Liker x 1
  16. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Fortsatt ikke diskutert noe navn her. Jaja, blir vel et til slutt. :p

17. Teliza Betatt av forumet Julegavene 2019

Nå ble jeg på gråten med deg <3 Så mye kjærlighet i den lappen. Både for deg og lille og den dere mistet sist. Det knytter liksom dere sammen alle 4 og gjør noe vondt til noe som er sårt og fint og vakkert på en gang. Det blir en slags avslutning som egentlig blir begynnelsen.

Så vemodig, sterkt og vakkert. Takk for delingen. Den gikk rett i mammahjertet og det kommer en stor klem fra mitt til ditt og resten av familien din <3

18. lolol Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Julegavene 2019

ååå <3 Da får navnet virkelig en sterk og fin betydning for alle. Ble litt rørt her jeg!

• Enig Enig x 1
  19. Tessa88 Glad i forumet Julegavene 2019

Har egentlig stått mellom Jens og Konrad, begge en type familienavn, men plutselig dukket Trym opp, og det liker både me gog mannen godt. Klinger godt med storesøster navn også. Usikker på hva vi skal velge. 39 uker imorgen. Rart.. :happy:

20. Allekallenavneropptatt Glad i forumet Julegavene 2019

Ta ditt først og så putter du inn en fin bindestrek mellom ditt og hans;)

Del denne siden