Har dere bestemt dere for navn?

Vi er helt blanke når det kommer til guttenavn[emoji28] jentenavn hadde vi klart, men vi synes guttenavn er skikkelig vanskelig!
Jeg har kun kommet opp med ett navn som jeg kunne tenke meg, men det er selvfølgelig uaktuelt for samboer[emoji51]
Heldigvis er det fortsatt fire mnd igjen og vi blir forhåpentligvis enige før den tid[emoji23]

Vi er helt blanke når det kommer til guttenavn[emoji28] jentenavn hadde vi klart, men vi synes guttenavn er skikkelig vanskelig!
Jeg har kun kommet opp med ett navn som jeg kunne tenke meg, men det er selvfølgelig uaktuelt for samboer[emoji51]
Heldigvis er det fortsatt fire mnd igjen og vi blir forhåpentligvis enige før den tid[emoji23]
Hadde også ett guttenavn jeg likte, som mannen sa var helt uaktuelt. Nå har vi en liste med ok navn, men ingen som jeg foreløpig har som favoritt. Godt vi fortsatt har litt tid! Vil gjerne gi navn i løpet av første døgnet:-)

Det står mellom Jenny og Ingeborg[emoji4]

Jeg ahr bestemt meg, men sambo var ikke altfor begeistret XD Hehehehe

Jeg har et navn som jeg liker bedre og bedre. Samboer vil tenke på det litt til.. selv om han liker det og ikke har andre forslag til navn han liker mye bedre. ;) så jeg har begynt å bruke navnet når jeg snakker om og til magen, så nå driver jeg med en snikinnføring så han blir vandt til navnet og ikke kan finne på et nytt plutselig ;) :angel4

Back
Topp