Har dere bestemt dere for navn?

Soffi23

Elsker forumet
Hei! Lurer på om dere som har vært på OUL og fått vite kjønn, har bestemt dere for navn?
Hvis ikke, har dere mange alternativer å velge mellom, eller er dere helt blank?
Vi heller mest mot oldefaren sitt navn, Henry, siden det blir gutt :-)

Vi hadde to alternativer til hvert kjønn, men var ikke sikker på jentenavnene. Vi fikk vite at vi venter en liten gutt, og var med en gang enige om hvem av guttenavnene vi likte best xsmile9

Tenker dere å dele navnevalget før babyen kommer? Jeg har delt det med mine foreldre, fordi det betyr mye for meg at de også liker det (mannen var ikke opptatt av det, så han har ikke sagt det til svigers enda) :happy:
Men er veldig usikker på om vi skal dele det med flere. Er jo litt koselig at det er hemmelig frem til babyen kommer også:happy::happy::happy:

vi har kanskje dobbeltnavnet klart (hvis vi ender med dobbeltnavn), jeg har alltid vært bestemt på første navnet. vi håper å holde det hemmelig frem til folk får møte han :)

Vi hadde to alternativer til hvert kjønn, men var ikke sikker på jentenavnene. Vi fikk vite at vi venter en liten gutt, og var med en gang enige om hvem av guttenavnene vi likte best xsmile9

Tenker dere å dele navnevalget før babyen kommer? Jeg har delt det med mine foreldre, fordi det betyr mye for meg at de også liker det (mannen var ikke opptatt av det, så han har ikke sagt det til svigers enda) :happy:
Men er veldig usikker på om vi skal dele det med flere. Er jo litt koselig at det er hemmelig frem til babyen kommer også:happy::happy::happy:

Jeg har delt tanken med foreldrene mine og et par venner, og bare fått positive tilbakemeldinger[emoji16] Jeg har aldri vært av typen som ser noe poeng i å holde slike ting hemmelig, og var også raskt ute å si til flere at jeg var gravid! Men skjønner godt at det er delte meninger der og at vi er forskjellige[emoji2]

Vi har ikke vært på oul ennå, og vet ikke om vi skal ha gutt eller jente. Guttenavnet har vi hatt klart siden før testen viste positivt, mens jentenavnet har vi slitt mer med. Har delt navn med nærmeste familie, men nå angrer jeg nesten litt på at vi ikke holdt det for oss selv lenger. Har bare fått positive tilbakemeldinger, men hadde kanskje vært hyggelig å ha akkurat den delen for oss selv til barnet kom

Ikke alltid så enkelt å velge navn :)
Babyverden har masse artikler til inspirasjon for de av dere som syns det er litt vanskelig å finne noen aktuelle!
Se oversikten her!

Vi har ikke landet ennå, men satser på å ha et par alternativer klart til fødsel. Så får vi se hvilket vi synes passer til lillegutt når vi ser han:-)

Kommer ikke til å si noe om navn vi tenker på før fødsel. Er ikke interessert i å høre det hvis noen ikke synes et navn vi tenker på er fint. Det med navn er jo så subjektivt.

Vi skal ikke vite kjønnet men kommer til å ha noen gutte- og jentenavn klare før fødsel :) har bare ikke peiling på hvilke enda [emoji28] forrige gang bestemte vi oss også etter fødsel:)

Kommer ikke til å bestemme det før fødselen, gjorde det sist. Men endte opp med noe annet etter barnet var født, da jeg følte intenst på at hun ikke kledde det etter jeg fikk møte henne på ordentlig. :)

Tror vi har bestemt oss for guttenavn, men ikke jentenavn. Så får vi se hvilket kjønn det er på torsdag [emoji4]

Vi har både jentenavn og guttenavn klart [emoji2] ettersom vi ikke vet kjønn enda (siden de ikke klarte å se det på OUL) så har vi blitt enige om navn på begge kjønn. Skal på 3D rundt uke 28 og da håper jeg vi får sett kjønn [emoji1405][emoji1405] men navn er i det minste klart [emoji7]

Ikke tenkt på det en gang, babyen blir navnløs :p

Ikke bestemt noe enda nei :) kommer til å slite med guttenavn :bag:

Kommer ikke til å bestemme noe før etter fødselen.
gjorde det sist og det ble helt feil, følte intenst på at hun ikke kledde navnet vi egentlig hadde valgt, så vi endte opp med et helt annet. Så av erfaring fra det blir det nok å vente. Men vi kommer selvfølgelig til å ha noen navn klare på forhånd, så ser vi hva han/hun kler best :-)

Kommer ikke til å bestemme noe før etter fødselen.
gjorde det sist og det ble helt feil, følte intenst på at hun ikke kledde navnet vi egentlig hadde valgt, så vi endte opp med et helt annet. Så av erfaring fra det blir det nok å vente. Men vi kommer selvfølgelig til å ha noen navn klare på forhånd, så ser vi hva han/hun kler best :-)

Back
Topp