Har dere bestemt dere for navn?

Så interessant ;) Hos meg assosieres Mille med fin kvernet kornstykker, jeg vet ikke hvordan kan jeg beskrive. Betyr Mille noe eller Mille er Mille?)

Ja det er vel "mølle" på engelsk :) Det er litt usikkert rundt opprinnelsen av navnet og det er ofte en forkortelse av flere andre navn som f.eks Kamilla, Emilie osv. Men har sett flere steder at det betyr "ivrig".
 
Han får bare hete Lillebror :p vi har ikke peiling på navn.. Finnes ingen guttenavn jo..
Samme her. Eller, vi finner noen navn, men klarer ikke bli enige.. Og storebror snakker jo bare om Lillebror, så da kan vi like gjerne gå for det;) :p
 
Neiii!
 
Iben er fremdeles favoritt, men vi tester også ut Ingrid og Olivia :) Vips kommer det ut en August! :p haha!

Man ser jo på barnet om det er gutt eller jente, så spørsmål om kjønn er jo kun nå før barnet blir født.
Ville gått for Iben jeg, passer jo perfekt sammen med hva dere har fra før.
 
Iben er fremdeles favoritt, men vi tester også ut Ingrid og Olivia :) Vips kommer det ut en August! :p haha!

Jeg heier på Iben!! Det er det dere liker best (hvis jeg har forstått det rett), ikke heng dere opp i hva andre mener (skjønner virkelig ikke at de ikke forstår at det er ei jente) :)
 
Jeg heier på Iben!! Det er det dere liker best (hvis jeg har forstått det rett), ikke heng dere opp i hva andre mener (skjønner virkelig ikke at de ikke forstår at det er ei jente) :)
Iben er et kjempefint navn :) Og jeg ser ei lita jente foran meg når jeg tenker på navnet :)
 
Iben er et kjempefint navn :) Og jeg ser ei lita jente foran meg når jeg tenker på navnet :)
Herlig ❤️ Det blir nok mest sannsynlig det også.
Jeg heier på Iben!! Det er det dere liker best (hvis jeg har forstått det rett), ikke heng dere opp i hva andre mener (skjønner virkelig ikke at de ikke forstår at det er ei jente) :)
Er kjipt når det er familie som liksom ikke liker det. Oldemoren går rundt å øver på navnet for vår skyld har jeg hørt, fordi hun er av gamle klassen hvor de som het Iben var gutter.
Man ser jo på barnet om det er gutt eller jente, så spørsmål om kjønn er jo kun nå før barnet blir født.
Ville gått for Iben jeg, passer jo perfekt sammen med hva dere har fra før.
Der har du et poeng :) navnet er mest brukt til jente. Bare hadde vært så krise om hun ville måtte forklare det for andre når a blir større. Unger er så slemme!
 
Herlig ❤️ Det blir nok mest sannsynlig det også.
Er kjipt når det er familie som liksom ikke liker det. Oldemoren går rundt å øver på navnet for vår skyld har jeg hørt, fordi hun er av gamle klassen hvor de som het Iben var gutter.

Der har du et poeng :) navnet er mest brukt til jente. Bare hadde vært så krise om hun ville måtte forklare det for andre når a blir større. Unger er så slemme!

Dersom et barn ønsker å mobbe, finner de noe å bruke mot offeret uansett. I mine øyne må man bare oppdra barnet sitt til å utvikle en god selvfølelse og selvtillit, slik at de tåler det verden måtte kaste mot dem. Ift familie vil de nok ikke tenke slik etter at hun er født, da er det hun som er Iben og det føles helt naturlig :) Min lillesøster brøt ut "hun kan ikke hete Ada, det er et drittungenavn" før hun var født. Nå elsker hun navnet på sin lille niese fordi det er henne som er Ada nå <3 Kjør på med det navnet dere liker best, er dere som skal leve med det hver dag i 18 (+) år ;) Og enig med de andre, passer perfekt sammen med storebror.
 
Vi har bestemt oss, Lillegutt skal hete Edwin Michael :Heartblue Så får vi håpe han passer som det når han kommer ut :p
 
Vi har bestemt oss, Lillegutt skal hete Edwin Michael :Heartblue Så får vi håpe han passer som det når han kommer ut :p
Ellers må dere bytte til en baby som ser ut som en Edwin Michael :p
 
Back
Topp