Har dere bestemt dere for navn?

Har absolutt ingen anelse om hva slags navn vi skal velge, og det begynner å stresse meg litt.

Vi var bestemt på et navn, men nå har vi begynt å tygge på litt flere. Tenker det er greit å ha litt alternativer når man sitter med gutten i armene :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Både ja og nei. Har et par aktuelle, får se hva hun passer til når hun ankommer. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har et par navn vi grubler litt på, men jeg har ingen navn som er forhåndsbestemt eller som vi bare MÅ ha :p vanskelig, absolutt!

Vi var veldig enige om guttenavnet , men når vi fikk vite at vi skulle ha en jente så ble det litt diskusjoner. Jeg har mine favorittnavn og kunne tenke meg å kalle henne Ariel Otalie. Men han var ikke helt enig der. Men vi ble enige til slutt og vi falt for Nemi Aurelia. Sjeldent og fint :)

Njaa, vi har ikke helt bestemt oss, det gjør vi nok ikke før snuppa er ankommet. Har til nå bare funnet 1 navn vi begge liker og det er Vilja Sophie ♡

Jente 04.11.09 <3
Jente 08.08.11 <3
Jente 08.08.12 <3
Lillesøster ventes 01.02.14 <3

Nopes. Vi hadde funnet jentenavn men gutt er visst ikke like enkelt! Gikk vel automatisk ut ifra at sålenge pappa har 5 jenter og mamma 3 jenter før hu fikk gutt så fikk ikke jeg heller :p

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Det eneste vi er enige om, er at vi ikke skal ha dobbeltnavn ettersom lille skal ha to etternavn. Jeg har dobbeltnavn sjøl pga oppkalling, og det er bare noe herk. Ellers så vet vi ikke helt enda, men har heldigvis god tid :)

Sent from my iPad using BV Forum

Her var navnet klart før jeg kom inn i bilde :p
Mannen har vært veldig bestemt på gutte navn og lot meg bestemme navnet på datteren vår. Her blir det et gammelt navn og jeg har brukt 8 år på å venne meg til det, og først når vi fikk vite at det blir gutt klarte jeg å se det for meg på en riktig måte :)

❤ Jente juli 10 og venter en liten gutt 15. Februar ❤️

Hos oss er vi enige om ETT navn og det er Thea. Blir mest sannsynlig det, så får vi bare håpe tutta er en Thea når hun kommer ut! :-)

Vi skal ikke bestemme navn før etter fødselen. Men jeg har en absolutt favoritt og ingen virkelige alternativet så håper navnet passer til gutten :-)

Venter Skatt nr.4

På app'en

Nei, vi har ikke navn enda. Hadde et, men så ble det uaktuelt. Så vi får nå se hva det blir. Har et navn jeg tenker på, men ikke sagt så mye om det enda. Ikke diskutert siden vi fikk vite kjønn.

Har en liste med alternativer, men er jammen ikke lett... Vil ikke ha noe alle har, skal helst passe til de andre to på et vis, å ikke for langt... (Stakkars prinsen skal jo lære å skrive det riktig når den tid kommer også). Finner vel ut av det tilslutt da :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi pratet om navn før jeg ble gravid.. Fordi vi har begge to virket så uenige på det emnet. Men jaggu var det superenkelt. Hadde det blitt en gutt ville vi valgt Cornelius , elsker det navnet! Og passer til samboerens sønn fra før av; Charlie. Men nå var vi så heldige at det kommer en liten jente, og hun skal få hete Filippa ! Litt merkelig å kalle mageboeren for et navn allerede, men nå klarer jeg ikke se for meg noe annet ;D

Jentebaby on board! 06.02.14 <3

nei, ikke diskutert noe heller. Kommer sikkert til å sette opp en liste med navn vi liker mot slutten. Vet ikke kjønn

Back
Topp