Har dere bestemt dere for navn?

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, overskriften sier vel det meste :P Her har vi enda ikke bestemt oss for noe navn til lillejenta i magen og bare 6 uker igjen til termin.. kjenner det stresser meg litt siden jeg liker å ha kontroll hehe :) Vi har faktisk ingen aning engang.. Så hvordan ligger dere an?

Her aner vi ikke.. har ingen forslag, ingenting som har falt i smak.. nå venter vi til han kommer og ser han før vi gidder å tenke mer på det... :)

Lillesnuppa skal hete Victoria :)

Åh, så "greit" å se at det ikke er bare oss. 4 uker igjen her, men ikke noe navn i sikte. Men snart er det permisjon og da skal d grubles.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har 3 alternativer, ikke alle som er like aktuelle, men vanskelig å velge.. Det fineste passer dårligst til de to andre guttene våre, det gjør det hele mye mer innviklet.. Skal vi velge det vi liker best eller det som passer best sammen med de andre (som har veldig norske, sterke navn).. Vanskelig, vanskelig.. Bare 4 uker igjen å tenke :/ Jeg er også sånn som må ha det klart, eller i alle fall sånn at vi velger et på føden, vil ikke gå uker etter fødselen uten navn!!

Vi kommer ikke til å bestemme oss før etter fødselen.. men har fire alternativer vi kommer til å vurdere :) Kan jo hende ingen av de passer, men da får vi lete videre ;-)

Jepp:) Oliver James!Vært klart lenge<3<3 Begge navna er arv/oppkalling:)

Yepp det er bestemt, det blir Lone <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi har hatt jentenavnet klart i mange mange år, men da vi omsider ble gravide lå akkurat det navnet på navnetoppen og vi har fire barn med det navnet i omgangskretsen. Vi ble fort enige om nytt navn og hadde både gutte- og jentenavnet klart før vi visste kjønn. :)

Godt å se at det er flere som ikke har bestemt seg også.. men årh det går meg på nervene snart, jeg MÅ ha hvertfall et par alternativer.. men neida ingen anelse overhodet! Vi har Madelen fra før så føler det må passe litt til det og det er ikke lett.. Mange av navnene jeg liker er liksom "oppbrukt" og jeg vil ikke ha noe fra navnetoppen. Eller så blir ikke meg og samboer enig og han kommer jo ikke med noen forslag engang :P

Godt å se at det er flere som ikke har bestemt seg også.. men årh det går meg på nervene snart, jeg MÅ ha hvertfall et par alternativer.. men neida ingen anelse overhodet! Vi har Madelen fra før så føler det må passe litt til det og det er ikke lett.. Mange av navnene jeg liker er liksom "oppbrukt" og jeg vil ikke ha noe fra navnetoppen. Eller så blir ikke meg og samboer enig og han kommer jo ikke med noen forslag engang :p

Hva med Julia? Kjenner et søskenpar som heter omtrent det :)

Nei sliter her også... syns det er sååå vanskelig med jentenavn...skulla likt å hatt d klart:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Niks, ikke bestemt noe navn enda og vi har vel mer eller mindre lagt det på is til han kommer ut.
Samboeren vil uansett ikke bestemme seg før fødselen, så da nytter det ikke at jeg maser :P
Vi har faktisk noen alternativer da, så håper at et av dem passer gutten.
Storesøsteren fikk ikke navn før hun var ca 2 uker gammel. Orker ikke det en gang til!

Back
Topp