Har dere begynte å handle?

Kathrin

Glad i forumet
Jeg har kjøpt vogn og spisestol,fått bilstol av pappa.
Har også kjøpt 2 sett med klær noen bodyer og to sparkebukser.
Har seng,stellekomode,vippestol og voksipose fra før.

Men kommer ikke til å vaske eller finne frem noe på enda noen mnd.

har ikke kjøpt mer enn et baby album til ul bildene... så har jeg en vugge.... kommer nok til å få og arve/få kjempe masse av min tante + venner.. så jeg venter litt til med shoppingen.. har begynt å se på vogn da...[:D][:D]

Jeg har svangerskaps- dagbok jeg da som jeg skriver i hver uke. Vi har kjøpt en del klær, noen smokker, uroer og en fin lampe som vi har hengt på babyrommet [:)]

Seng skal svigermor kjøpe, så den får vi rett etter nyttår. Vugge får vi låne av søster.
Bilstol og vippestol har vi ordnet, men ikke fått enda.
Barnevogn skal vi kjøpe ny etter nyttår tenkte vi.
Også skal vi ønske oss babycall, stellematte, bleiebøtte, lammeskinn ol til jul.. [:)]

Tar det litt etterhvert vi [:)]

Har fått så utrolig mye! Det renner inn med babyklær her fra alle kanter. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av alt... Det eneste jeg mangler er seng til knotten, men det tar jeg i slutten av mnd.

Hadde trodd at jeg ville ruinere meg ved å få et barn, men heller tvert om. Det var en haug med besteforeldre som ble shopping-gale da de fikk vite at jeg var på tjukka.

Vi har fått låne seng, leikegrind (hadde ikkje tenkt å anskaffe det, men er visst greitt å rydde vekk leikane i [:D]), diverse småting som matte den kan ligge på på golvet.
Har kjøpt ein nesten ny voksi-pose av ei venninne. Fekk den på lørdag, den var kjempefin!!! [:)]
Har sett litt rundt etter barnevogn, bilsete og stellekommode. Regner med at dei store utgiftene blir på det ja..., satser nok på ein pakke-løsning hos Babyland (trur det heiter det...) i Åsane i Bergen.
Ellers så har eg strikka 1 teppe, holder på med nr 2..., ei sparkebukse, ei lue og 1 par sokker.
Og så har eg kjøpt ei body som det står "I love mum" på.... såååå søt!!!!! [:D]

ORIGINAL: lilletrille

Og så har eg kjøpt ei body som det står "I love mum" på.... såååå søt!!!!! [:D]

På HM? Jeg kjøpte en fra babyen til pappa`n hvor det stod " i love dad" på.
Han begynte å gråte litt han, for han ble så rørt.. he he

På HM? Jeg kjøpte en fra babyen til pappa`n hvor det stod " i love dad" på.
Han begynte å gråte litt han, for han ble så rørt.. he he

Så koselig!![:)]
En slik tror jeg at jeg også må skaffe

Jepp på H&M! Sa til pappaen at han kunne ta turen innom der viss han ville at babyen skulle bruke ein med "dad" på! F.eks når eg ligger på føden, og så kan han gå på handling for seg sjøl. Er vel einaste gangen han kjem til å gå i butikkar for å handle kle! Viss han gjer det då! [:D]

hei hei:)
vi har termin på samme dag:)
Har ikke begynt å handle neda..skal kjøpe alt jeg trenger i slutten av mnden[:)]
Gleder meg til å komme igang,det klør i fingrene[:)]

Back
Topp