Har dere begynt

Har ikke kjøpt noe.
Venter til vi vet om alt er ok.

Har kjøpt bilbelte for gravide, for jeg kjører mye bil.

Her har vi ikke kjøpt noe særlig. Eneste et nøytralt sett med pysj og bukse og body etter vi hadde vært på UL i uke 13+3. Men vi skal vente til etter OUL før vi kjøper noe mer. Men har begynt å se på vogner osv.

Har kjøpt 5 bodyer, 2 bukser og en nattpysj:) og brystpumpe, siden jeg fikk 50% avslag (jobber på apotek) og en rosa smokk men skal begynne å se litt på vogn og diverse imorgen:)

Mamma for første gang i des/jan <3

har ikke kjøpt noe ennå, har det meste etter veslemor på 9 mnd, har ikke rekt å rydde vekk så mye babyutstyr akkurat :P men kommende bestemor har kjøpt noen nøytrale klær til lille nurket i magen <3 vi trenger bare en ekstra sprinkelseng :) og evt gutteklær hvis det blir gutt, men det må jeg jo vente med, siden samboeren ikke vil vite kjønnet på UL :P

Har jo alt fra før, så blir mye gjenbruk. Har kjøpt et nytt bæresjal, noen tøybleier og et sett som storebror var med å handle dagen etter han hadde fått nyheten<3
Blir det gutt, så blir det nok ikke mye handling, bare småtteri, blir det jente så handles det nok litt mer...

1. Mann skal bli storebror

Har mye etter storebror, men må vel kjøpe litt likevel :-) Har sett på klær og hvor små de faktisk er i starten...sukk...
Har alliert meg med en venninne i tilfelle vi får jente denne gangen.

Jeg kjøpte et klessett tiø den liløe som var i magen min i vinter, dagen etter jeg mottok klærne, begynte jeg å blø og SA var et faktum. Jeg vet d er helt tilfeldig, men man tenker på det likevel. Derfor har jeg avventet med å kjøpe noe denne gangen! Men jeg har bestemt meg for at om jeg finner vogna eller en knallfin seng på salg, da må jeg slå til. Ellers har jeg tenkt å handle så smått etter UL :)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Siden vi får jente og har en jente fra før så har vi alt av klær. Vi har vogn og seng, trenger bare stellebord :)

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Oops, slo visst nettopp til på ei pent brukt bæresele solgt på finn. :) Hadde tenkt å vente med sånt til i hvert fall etter OUL, men var bra tilbud på ei sele jeg har titta litt på, og ikke langt fra der jeg bor. Da klarte jeg ikke å la være...

Har ikke kjøpt noe.
Må ha tak i stellematte og kar til stellekommoden, har den vugge og seng som de to eldste brukte.
Vognen er bekreftet og blir en smekket sak fra midten av 50årene som pappaen og hans søsken har lagt i :-)
Ellers får jeg gå gjennom det vi har fra før, kommer og til å gå igjennom det svigers har liggende siden jeg liker litt retro :-)

Her er bilstol i orden, dyner, seng (fikk den) :D stellebord, å 2 sett klær! :-) vogna er også i orden, men får den ikke før des/ januar :-) da hun trenger den litt til! Mangler masse.. Lekegrind, babygym etc etc, men har god tid :D å tar litt nå og da når vi har råd! :))

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp