Har dere begynt

har litt både gutt e klær og jente klær , som jeg har kjøpt i USA ,når jeg har vært der som har vært ment som gaver. men som jeg har syns har vært så fint at jeg har tatt det selv. også har vi kjøpt vogn svart vanlig vogn. men det var fordi hun som er sammen med tvillingen til min samborer skulle selge vogna til Niesen våres . og den var brukt i 8 mnd, og stort sett bare inne på sentere, så fikk den veldig billig .

Har ikke kjøpt noe ennå, venter nok en del lenger..

Blir det gutt, har vi masse fra før etter storebror. Men kommer selvsagt til å kjøpe litt nye kluter, tepper og klær og strikke ullklær og tepper til november. Storebror er født i mai, regner med å trenge litt varmere klær i str 56 til minste"mann". [:)] Ellers har vi det meste, både seng, bilstol, vippestol, lekegrind. Må bare kjøpe inn rosa sengetøy og slikt om det blir jente

Også har jeg kjempelyst til å kjøpe ny vogn.. [8D] Selv om vi har en fin Emmaljunga City Cross som vi egentlig er veldig fornøyd med. Er liksom litt stas med nytt.. [;)] Men vi har vel egentig landet på å ikke kjøpe ny bagvogn, men heller kjøpe ny sportsvogn; siden Carena'en vi har er mye mer slitt enn Emmaljungaen.. Men vi får se... [:)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

har ikke handlet noe som helst, og blir nok ikke gjøre det heller på lenge lenge. egentlig er det ikke noe vi trenger heller. Men viser UL jente blir det nok handlet litt rosa, pluss rosa sengesett[:D]

Samme her[:)] Og kanskje ny vogn da[:)]

Har ikkje klart å holda meg eg heller [:)]
Har kjøpt masdrass til sengå(fått seng på Finn.no lenge før eg blei gravid),
vogndyne og dyne til sengå + nøytrale sengkle.
Tirsdag skal eg henta vognå [:)] (kjøpe brukt Quinny vogn, bagdelen har eg allerede)[;)]

Jeg har heller ikke greidd å holde meg helt.. Har kjøpt en bukse (den var jo 70% avslag!), et sett med tre små sokker og et sett med 2 nattdrakter str. 56..[:)] Men dette var igrunn mest fordi jeg har litt vanskelig for å tro på at det faktisk kommer en liten baby Når jeg nå tar meg selv i å tvile på om det er virkelig, så tar jeg frem en liten babynattdrakt og da tror jeg på det igjen

[:)]har både gutt og jente så trenger ikke shoppe så masse, men etter ordinær UL skal jeg nok handle litt... det har jeg gjort med begge de andre [:)]

Niks, det har jeg ikke. Kommer nok ikke til å kjøpe noe heller før det nærmer seg. Vi har jo vogn/seng/bilstol/stellebord og egentlig hauger med klær fra forrigemann.  Kommer nok til å kjøpe noen nye klær, men de er jo mer eller mindre ubrukt de vi har... spes opp til størrelse 68. Da var det ikke så mye bevegelse på han, så klærne blei jo ikke slitt.

jeg har kjøpt gravid-belte fra hts, men har ikke begynt å bruke det enda...
Ellers har jeg ikke kjøpt noe enda...men det kommer vel snart [;)] snik-titter en del på nettet da [:D]

Hei! jeg kaster meg på her, om det er plass[:)].
Jeg har bestilt garn fra nøstebarn, slik at jeg får begynt på teppe til babyen. Til go`jenta strikket jeg 2, og de har hun brukt fra dag 1.

Jeg har ikke kjøpt noe enda, og kommer nok ikke til å gjøre det før jeg har sett at alt er i orden etter den 12.uka, eventuelt etter den ord. ultralyden[:)]

[:D]Har alt etter snuppa, så trenger vel ikke så mye nytt...[&o] Men om det kommer ut en gutt i november, skal jeg handle inn litt guttetøy..[:D] Må kjøpe ny vogn da, så jeg kan få med meg begge småttisene på trilletur....[:D][:D][:D]

Jeg har kjøpt litt klær jeg også[;)] Kommer nok til å vente litt med å kjøpe babyutstyr osv.[;)]

nei.synes det er litt tili enda [:)]

Back
Topp