Har dere begynt

ilabom

Forumet er livet
Julibarna2014
.... å shoppe babyting??
Selv har jeg dristet meg til å bestille de første bodyene, pysjene og noen andre småsaker[:)]

Når skal dere evt begynne å handle inn?[:)]

vi har ikke begynt enda og handle....venter til vi har kommet over uke tolv i vertfall :) har fått lånt gravid belte til og ha i bilen av søstra mi,ellers blir det lite handling...snart handle til meg selv:P buksene er for små snart:( presser sånn på magen,da jeg er så oppblåst og bh ene ...ja,de passer snart ikke...[;)]

Jeg har flyttet ut av BH og inn i sportsbh, og er fornøyd med det [;)] buksene passer heldigvis enda, men det tar nok ikke lang tid før jeg må spandere noe nytt på meg selv jeg også.. [:)]

har kjøpt ullbody, ullue og ullstømpebukse i strl 56 som jeg skal ha med på sykehuset.
hehe gjorde jeg før jeg viste om jeg var gravid.
åså har jeg kjøpt 'dressen' jeg også skal ha med på sykehuse. knøøøøttliten.
og en del andre klær. ullpysjamas, heldrakter. luer

Åh, så koselig! Du er godt i gang du da [;)]

Med jenta mi venta jeg helt til slutten,syns det var greiest....
Skulle ungen komme før,så får man alltids noe tøy på sykehuset,hehe.

Venter nok en god stund denne gangen også,trenger heldigvis mindre denne gangen [:D][:D][:D]

Skulle ønske jeg hadde den typen selvdisiplin [;)]

Jeg måtte ut å kjøpe ny BH i dag [&:] Hadde med meg kusina mi.. og fikk helt sjokk... Vanligvis er jeg en 70C Jeg måtte ha 75D[:-] Trodde jeg skulle dø... Jeg er jo bare 9 uker på vei...

Men men.. jeg har flytta inn i tights og strømpebukser... jeansene mine er så ubehaglig å ha på... Synes det er rart at jeg kroppen min har forandret seg SÅ mye på 9 uker.

Jeg har ikke kjøpt noe til VÅR baby. Jeg har babytøy liggende som jeg kjøpte som GAVER for en stund tilbake. Mulig jeg kanskje beholder noe selv også for er så mye lekkert der. Det ligger faktisk i boden å jeg vet ikke hvor den er.

Vi kommer ikke til å handle noe før etter ordniær ultralyd....å JEG GLEDER MEG TIL Å SHOPPE. Mannen min har lovt meg en utenlandstur for litt babytøyshopping[:D]

Ellers til meg så har jeg kjøpt en gravidbukse som jeg har begynt å bruke, den sitter så løst over magen å det er deilig. En topp til sommeren. Å så drista jeg meg til å kjøpe "Min svangerskapsdagbok" idag(bestilte den) siden jeg synstes så synd på meg selv idag. Har Så har jeg kjøpt gravidbelte be safe og det bruker jeg allerede

*poff*

har ikke handlet noe som helst, og blir nok ikke gjøre det heller på lenge lenge. egentlig er det ikke noe vi trenger heller. Men viser UL jente blir det nok handlet litt rosa, pluss rosa sengesett[:D]

Har fått masse babytøy i lyseblått av et vennepar, så hvis det blir en gutt så har vi jo en del allerede[:)]
Jeg kommer nok til å begynne og shoppe litt småting etter UL på fredag. De store tingene skal jeg prøve å vente med til sensommeren eller høsten[;)]

Jeg har begynt med litt småtteri på klesfronten. De større tingene kommer jeg til å vente litt med. Har også begynt å strikke, det begynte jeg vel med i uke 6 eller noe slikt for å ha noe å gjøre når jeg bare lå på sofan [:D]

Nei har ikke kjøpt noe enda blir nok til jeg venter en god stund til. har det meste vi trenger, men var å såg på søskenvogn i dag [:)].

JA![:)] Klarer ikke å la være! Hvis det ikke går bra, så får jeg alltid gitt det bort eller beholdt det selv til en annen gang! Men har ikke den innstillingen da, at det ikke skal gå bra!

Det er jo så mye fint til babyene våres! Var salg på en baby butikk også, og da handlet jeg inn litt nøytalt sengsett, dyne og sovepose.. Fikk alt til halv pris, så det var verdt det selv om det kanskje er litt vel tidlig![:D]

Her har det ikke vært handlet noe som helst enda! [:)] Tør ikke handle før jeg er passert den magiske grensen, uke 12, og det er enda ett par tre uker til jeg når den. Men jeg har begyntå snike litt på nettet, både på seng, vogn, klær osv. Det må jo være lov å planlegge litt hva en vil ha!?[;)]

jeg kommer ikke til å begynne før etter ordinær ul. gjorde det med snuppa også, men har jo en del etter ho så trenger ikke så mye nå[:)]

Har masse etter gutten min, så ser ann, blir det jente får vi fylle på med litt jenteting, er litt er avslappet på shoppingen denne gangen kjenner jeg, forrige gang startet jeg i 1.tri[;)] men skal strikke litt da, bebisen må ha eget teppe og litt egne strikkeklær syns jeg[:)]

vi har ikke kjøpt noe enda...vi vil vente til vi er kommet oss over de magiske 12 [:)]

Jeg har ikke kjøpt annet en et par nye BHer. Snart må jeg nok handle inn noen nye bukser også, de gamle jeansene begynner å bli faretruende stramme over magen. Jeg har ikke kjøpt noe til den lille enda, og tror ikke jeg skal gjøre det før etter de magiske 12 ukene er vel overstått. Kanskje det blir en liten shoppingrunde da? [:D]

Back
Topp