Har dere begynt med redebygging?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Eller tenker dere på når dere vil starte med det? Innkjøp av utstyr, klargjøre barnerom osv. Noen liker å være veldig tidlig ute, mens andre igjen kanskje venter helt til det "må" gjøres! Eller kanskje dere tar det litt etterhvert? :)

Vi har ikke handlet inn noe enda, tenker jeg begynner i januar når salget er i gang [emoji1]

Vi har handlet en del klær, fordi jeg brukte det når jeg fortalte det til samboeren, og fordi vi kjøpte litt etter tidlig ultralyd, da i «gutte farger» for å fortelle til storesøster at det kommer en lillebror :) idag har vi også ønsket oss strikket babyteppe av kommende oldemor, så litt er på gang. Men babyrommet blir ikke klart før flere mnd etter fødsel, syns ikke det er nødvendig at det skal stå klart og tomt så lenge, så frem til da er det kontor/ mancave til samboeren min :)

Neehh, vi er på boligjakt og skal kjøpe sammen og gruer meg enormt til flytting!! Men tenker at når vi er på plass på nytt sted begynner shoppingen :)

Ikke kjøpt noe enda, da barna vi allerede har ikke vet noe enda :p så de skal få vite i julen, så da blir det nok litt shopping i januar salget <3

Vi venter etter OUL men skal ikke kjøpe masse før termin.

Rommet er "ferdig" [emoji28] Pusset opp alle soverommene og da ville sambo likesågreit gjøre ferdig barnerommet. Så seng, kommode og stellebordet samt gyngestol er på plass. Men vi har ikke kjøpt noe annet. Venter til etter oul [emoji1]

Kjøper ingeting på lenge ennå. Jeg er ikke overtroisk, men synes likevel nesten det er å utfordre skjebnen å handle inn til babyen tidlig i graviditeten. Også tror jeg det er mye større sjanse for at man da kjøper noe man ikke får bruk for.

Vi kjøper alltid et antrekk etter vell overstått OUL, for og feire. Også drøyer vi lenger til resten :)
Nå har vi jo mye utstyr pga barn fra før.
Om vi trenger klær avhenger om det blir gutt, eller jente :D

Back
Topp