Har dere begynt å tenkte navn?

mitone

mitone
God morgen,
Valg av navn kan jo gjøre at man kan få store diskusjoner i heimen:) og når vi er en familie på 7 allerede så er det ganske mange vi skal ta "hensyn" til....

Navn jeg har tenkt på til nå er :

Gutt: Velte

Jente: Thale eller Symre.

Hva har dere tenkt på??

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Gutt har vi hatt hele tiden Sander.
Men jente har jeg begynt å tenke på de siste dagene kom frem til Tia Caroline. Men vet ikke om mannen min er enig eller ikke.

Å velte er kjempe fint sønnen til et venninne heter det :)
Har så mange navn jeg liker å mange jeg liker jeg ikke kan bruke pga venninner og familie allerede har brukt de :p men liker Alicia og casper dette er bare to av de jeg liker da ;) Alicia blir forresten évnt én liten oppkalling etter oldemora som het Alice :)
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Nei venter til etter oul, men blir ikke no langt navn siden sønnen min heter Sander så skal de passe litt til hans.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Datteren vår heter Leah Sofie så må finne noe som passer, og hvis det blir jente er vi veldig usikre ;)

❤️ Februar 2015 ❤️

liker tiril veldig godt :)
Hvis det blir jente vil jeg absolutt vurdere dette. Blir det gutt blir det mest sannsynlig william eller noe, da det er et familienavn.

Jentenavn :hemmelig fordi det kun er 30 i Norge som har det som eneste fornavn

Guttenavn har vi tenkt på: Sander, Milan , Matthias,

Har funnet begge deler, men samboer 'jobber med' en med samme guttenavn vi har valgt og har blitt usikker!:/ Æsj.... Men har flere navn da!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde klart både guttenavn og jentenavn da jenta vår ble født i fjor. Kommer det en gutt denne gangen, er guttenavnet bankers.. Men må finne nytt jentenavn.. Valgte å ikke vite om det er gutt eller jente før til fødselen forrige gang og blir nok slik denne gangen også.. Så da er det god tid :-) Jenta har dobbelnavn hvor begge to er oppkalling, et fra min familie og et fra mannens :-) Så må nok bli det denne gangen også :-)

Hvis vi får gutt tenker jeg nok det blir Lucas :)

♡ Februar 2015 ♡

Sniker ;) er tidlig å bestemme seg helt for min del. Men, greit å ha noen navn for begge kjønn, siden vi ikke har planer om å vite kjønn :)
Samboer er veldig bestemt på guttenavn: Amadeus. Jeg er ganske uenig i den, med mindre noen har ett forslag til et fornavn som passer til, så Amadeus kan være mellomnavn? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har en liste med navn som ble laget for lenge siden, hver gang jeg hører noen fine navn blir listen lengre. Håper ikke det blir for vanskelig å velge et navn. Samboeren min har ingen navneforslag.

Vi har en Jonas fra før, om vi får jente nå så blir det en liten Jenny<3

Om det blir gutt så liker vi Lukas godt begge to, men jeg syns også Ulrik er helt nydelig:)

Men hadde vært kult med et guttenavn på J. Noen som har no forslag? :)

Om det blir gutt så liker vi Lukas godt begge to, men jeg syns også Ulrik er helt nydelig:)

Jørgen, Jakob, Johannes..

Jonathan :)

❤️ Februar 2015 ❤️

Jens❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp