Har dere begynt å tenke på navn?

Jaa har noen favoritter :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Hm, surfer fra mobil og da er det plent umulig å skrive noe i hovedinnlegget. Får bare lagt inn smley

• Jeg vet det er tidlig, men jeg har ikke greid å la være å tenke på navn.

Ja har en liste fra forrige runde :) står mellom 3-4 alternativ for hvert kjønn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det snakket vi om før vi begynte å prøve :-P Har en toppkandidat på hvert kjønn, men er litt uenige om mellomnavn. Jeg vil gjerne ha mellomnavn, for etternavnet har bare én stavelse. Han er derimot ikke vant til mellomnavn og synes det er en uting. Så vi får se hva tiden bringer :-) Kan være vi finner noe helt annet også.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvertfall til gutt, første navnet til første gutt blir å kalle opp etter barnefar og hans far. :) Mn skal tenke mer på det når vi finner ut kjønnet på ul etterhvert.

-iPhone appen-

Snakker mye om det, men vi har ingen favoritter.

Fra mobil.

Ja, det har vi :) Men tror det kommer til å ta lang tid før vi finner noe :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir vanskelig hvis det blir gutt igjen :) iom at vi brukte opp 2 navn på nr 2 :)
Hvis det blir jente, tenker jeg på Veronica, Bianca, Filippa, Vanessa og Gerda :)

Jentenavn har vi klart men ikke helt guttenavn. Har bare noen forslag

jentenavn er klart;) men jeg tror nok vi må begynne å tenke åå guttenavn, fordi dette tviler jeg på at er ei jente:p

Jeg har guttenavn og jentenavn :p men jentenavnet må man nok smake litt på! Vi bare elsker det. Det navnet betyr utrolig mye for oss som par :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Guttenavn har jeg alltid hatt klar om jeg får en gutt :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nei ikke helt.
sjokket har ikke helt gitt seg:)
Men tror ikke vi skal vite kjønnet, så må vel finne ett par gutte og jentenavn :)

Har tenkt litt på Liv

Nei, ikke ennå. Vi må nesten sette oss ned sammen og diskutere akkurat det, vi har UTROLIG ulik smak (jeg kunne f.eks gjerne kalt en jente erle eller alva, mens han liker navn som vanessa og charlotte). Så det er ikke vits å sitte hver for seg å tenke eller lage liste, de hadde bare blitt forkastet med én gang :P

Back
Topp