Har dere begynt å tenke på jul enda?

Vi har begynt å tenke på hvor vi skal feire bare. I og med at vi har blitt en større familie.
Men gaver og annet styr venter jeg med en god stund til.

Begynte å tenke på jula 1.januar jeg :p

Jeg har kjøpt 9 julegaver og begynt å høre på julemusikk :)
Eeeeelsker alt som har med jul og gjøre, og starter alltid tidlig ❤️

Nesten ferdig med alle presangene. Er så mange som har bursdag på fra oktober-desember, så godt å starte tidlig for en gangs skyld :)

Skal vi få mat til jul, må vi begynne på denne tiden.

Lam er kjøpt og lagt på salt nå, så det kan henges til tørk om ei ukes tid, om det bare ville bli kaldt snart, så blir det fenalår og pinnekjøtt til jul.

Med forberedelser av maten kommer spørsmålet om hvem som evt feirer sammen med oss, så vi har nok mat.

Og med br sin -25% helg kommer gaver til mange unger i boks, og da er vi jo igang.

Har begynt så smått på småttens første julekalender! Elsker jul!! ❤️

Lam er kjøpt og lagt på salt nå, så det kan henges til tørk om ei ukes tid, om det bare ville bli kaldt snart, så blir det fenalår og pinnekjøtt til jul.

Med forberedelser av maten kommer spørsmålet om hvem som evt feirer sammen med oss, så vi har nok mat.

Og med br sin -25% helg kommer gaver til mange unger i boks, og da er vi jo igang.
Når har br 25%? Er det noe fast?

Når har br 25%? Er det noe fast?
I år er det 1-4 oktober (søndag bare i nettbutikk) i fjor var det i slutten av oktober.

Mao, jeg skal nettshoppe julegaver i kveld. Fri frakt over 400 kr, så...

I år er det 1-4 oktober (søndag bare i nettbutikk) i fjor var det i slutten av oktober.

Mao, jeg skal nettshoppe julegaver i kveld. Fri frakt over 400 kr, så...
Takk for tips!

Jeg har holdt på med julegaver lenge :) Men ellers er jula lenge til :p

Så stas å lage fenalår og pinnekjøtt selv!! Det syns jeg er imponerende, og det smaker sikkert ekstra godt :happy:

Vi har blitt spurt hvor vi tenker feire jul, men jeg har ikke ofret det en tanke enda. Det er aaaaaalt for tidlig.
Har alltid tenkt at butikkene er så tidlig ute, men kanskje ikke når så mange svarer at de allerede er i gang? :happy:

Så stas å lage fenalår og pinnekjøtt selv!! Det syns jeg er imponerende, og det smaker sikkert ekstra godt :happy:
God hjelp av pappa, må jeg innrømme.

Men godt er det ja.gleder meg til jeg får smake på fenalåret så snart babyen er ute...

God hjelp av pappa, må jeg innrømme.

Men godt er det ja.gleder meg til jeg får smake på fenalåret så snart babyen er ute...

Fenalår er jo sååå godt!! Det å kunne spise gode skinker ( og deilig ost og rødvin) er det jeg tror jeg savner mest under graviditeten.

Ja. Julekalenderene til ungene er nesten ferdig.
Julegaver har jeg så smått begynt å tenke på, men ikke begynt å kjøpe.

Begynner så snart vi er ferdig med å ordne klart ute for vinteren. I år er vi enig om å pynte juletreet tidlig, sånn rundt 1.desember :)

Nei har ikke det enda. Men våkna en morgen her nå å fikk en sånn god jule følelse som har mangla de siste årene. Så nå skal jeg kjøpe pakke kalender til lille og brodere. Også er tanken på julegaver påbegynt!

Back
Topp