Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når har br 25%? Er det noe fast?Skal vi få mat til jul, må vi begynne på denne tiden.
Lam er kjøpt og lagt på salt nå, så det kan henges til tørk om ei ukes tid, om det bare ville bli kaldt snart, så blir det fenalår og pinnekjøtt til jul.
Med forberedelser av maten kommer spørsmålet om hvem som evt feirer sammen med oss, så vi har nok mat.
Og med br sin -25% helg kommer gaver til mange unger i boks, og da er vi jo igang.
I år er det 1-4 oktober (søndag bare i nettbutikk) i fjor var det i slutten av oktober.Når har br 25%? Er det noe fast?
Takk for tips!I år er det 1-4 oktober (søndag bare i nettbutikk) i fjor var det i slutten av oktober.
Mao, jeg skal nettshoppe julegaver i kveld. Fri frakt over 400 kr, så...
Skal vi få mat til jul, må vi begynne på denne tiden.
Lam er kjøpt og lagt på salt nå, så det kan henges til tørk om ei ukes tid, om det bare ville bli kaldt snart, så blir det fenalår og pinnekjøtt til jul.
Med forberedelser av maten kommer spørsmålet om hvem som evt feirer sammen med oss, så vi har nok mat.
Og med br sin -25% helg kommer gaver til mange unger i boks, og da er vi jo igang.

God hjelp av pappa, må jeg innrømme.Så stas å lage fenalår og pinnekjøtt selv!! Det syns jeg er imponerende, og det smaker sikkert ekstra godt![]()
God hjelp av pappa, må jeg innrømme.
Men godt er det ja.gleder meg til jeg får smake på fenalåret så snart babyen er ute...