Har dere begynt å tenke på jul enda?

Nja begynt på ett par presanger. Håper å få de unnagjort tidlig men alt annet får vente til desember:-)

Har så vidt begynt, og noen gaver er planlagt og klar til og kjøpes!:)

Kjøpt noen gaver :P

Har kjøpt to gaver og begynt med gavelistene. Samt gjort avtaler om venner og familie om tid for juleverksted!! Pyntingen tar jeg så den er klar 1. Desember :)

Hadde det hvis jeg ikke hadde hatt termin i januar. Skal feire jul hos svigers og latt svigermor ta ansvar for alt. Kjempe deilig når man er høygravid i desember.

Er sånn ca halvferdig med julegavene.

Det er jeg godt i gang med. Snart ferdig med pakkekalenderen til guttungen.
Kjøpt en del julegaver.

Tidligere ute enn vanlig i år pga. venter ei lita snart<3

Nei, 30 november henter eg ned julepynten, og 1 desember begynner eg å handle. ☺

Ja tenker på det! Men blir ikke noe handling ennå.

Har begynt å handle litt gaver. Er veldig gla i jula og liker å tjone med vasking, vasking osv. Men tenkte jeg skulle være ferdig i god tid dette året, og bare nyte desember :)

Pynter dere med julepynt og tre osv fra 01. Desember eller senere?

Tenkt lenge på jul! Elsker juleforberedelser! :-) Men ikke begynt enda. Starter opp nå snart tenker jeg:-)

Ikke tenkt på jul i det hele tatt. Kun 5 gaver som skal handles inn + guttungen og samboer, ellers veldig lite famile som må planlegges med, så har ennå god tid

Tenker på jul hele året, jeg :P Haha. Det verste er at det ikke er tull engang ;) Men ja, jeg har begynt med gaver og planlegging av kalender.

Back
Topp