Har dere begynt å planlegge eller tenke

Selvsagt! Gavene har jeg ikke begynt på enda, men begynt å planlegge hvor vi skal være og slik. :)

Hjelp, det var tidlig :-o Vi kjøper minimalt med gaver, og velger en av familiene våre å spise middag hos.. Så det er null stress her i gården :-)

Nei... Jeg lurte litt på igår om hvor vi skal være i jula, men ikke noe mer enn det. :P

Absolutt, det blir tidenes beste jul!
Jobber turnus som regel i julen så denne skal nytes max med familien våres, bare nyte tiden med vår lille skatt <3

Absolutt, det blir tidenes beste jul!
Jobber turnus som regel i julen så denne skal nytes max med familien våres, bare nyte tiden med vår lille skatt <3

Samme! Jobbet jul 4 år på rad nå, så dette blir bra :)

Med foreløpig termin 22 desember, så ja! Har ikke kjøpt gaver eller noe, men tenkte jeg skulle lage mest mulig selv, så har planlagt litt og skal prøve å få gjort noe i sommer. Har tidligere heklet, laget sursild, laget konfekt, fotobok... Føler vi får nok utgifter i år siden dette blir førstemann, og folk ønsker seg jo aldri noe uansett, og mamma vil helst ha noe hjemmelaget :p

Vi skal definitivt være hjemme i år, men har tenkt litt på hva vi skal gjøre om familie har lyst til å komme hit, for de bor langt unna og det krever litt planlegging. Siden vi bare har to soverom må de nok bo på hotell om de vil hit, kan godt ha de her i jula og sånt, men orker ikke overnattingsbesøk om vi akkurat har fått baby eller er på overtid med fødsel når som helst, og er uansett ikke plass til alle så da blir det mest rettferdig sånn...

Neei :P men I år skal vi til foreldrene mine og det er slltid koselig :)

Jeg vet at vi skal feire jul hos svigers, bli første gangen.. Og første jul som foreldre, så det blir spennende!
Har ikke kommet så langt med tanke på gaver :-)

Gleder meg! Vi skal ha julen i år. Blir min første jul som mamma.
Har ikke begynt å planlegge enda, må få gjort unna dåp osv.
Men kan finne på å kjøpe julegaver om jeg finner gode tilbud.

Velger å ikke forholde meg til den før jeg må.
Men kjenner jeg svigers rett blir det "urettferdig" om vi ikke reiser 90 mil for å besøke dem, hvis vi blir hjemme, siden det bare er en mil til min slekt :p

Vi har såvidt begynt å planlegge litt. Og i år skal ikke ungene få pakkekaldender!

Back
Topp