Har dere begynt å pakke fødebaggen?

HAHAHA!!! Ser jeg skrev dette 3/12. Joda, var da litt av en bag jeg hadde med meg.

Anbefaler alle å ta med vannflaske. Fy flate man blir tørst av amming/pumping. Hatt hodepine i 3 dager for jeg får ikke i meg nok væske!! :p

Takk for tips :-) Husker ikke så mye fra sist (10år siden) husker bare at det var altfor varmt med morgenkåpe,så det gidder jeg ikke ta med denne gangen.

Ja, drikkeflaske og leppepomade er alfa og omega! Og på grunn av alle hormonene som skal ut av kroppen etter et svangerskap, så går den ofte på litt høygir, så det blir varmt og man svetter mye. Regner med jeg ikke får bruk for ullsokkene jeg vurderer å ta med meg :p

Ja, drikkeflaske og leppepomade er alfa og omega! Og på grunn av alle hormonene som skal ut av kroppen etter et svangerskap, så går den ofte på litt høygir, så det blir varmt og man svetter mye. Regner med jeg ikke får bruk for ullsokkene jeg vurderer å ta med meg :p

Kjøpt meg birkenstock (eller hvordan det skrives) på tilbud. Betalte bare 359,- tror ikke det blir noe ullsokker her. Orker nesten ikke ha på sokker nå en gang :-p

Kleenex har jeg brukt mye av og. Den pumpa er jo det samme som en grinemaskin :p
Grein når mini klemte hånda mi, grein når jeg holdt han, grein under fødsel, grein når han tok puppen....

Grein når (sett inn det meste) :D :p

Back
Topp