Har dere begynt å pakke fødebaggen?

Tenkt litt hva som skal oppi men ikke pakket

Pakke i januar. Har ikkje termin før i slutten av februar

Har pakket nesten alt :-) skrevet en lapp om hva som må oppi dagen vi reiser . Har pakket en liten sekk til baby.

Har ikke termin før i slutten av februar, så jeg lar det meste til etter julestria, også pakking av fødebagen. Men siden dette er nr. 3 vet jeg stort sett hva jeg skal ha med meg :)

Har ikke tenkt tanken engang. Har termin i begynnelsen av februar, og to barn tidligere født i uke 38, men jeg føler fortsatt at det er evigheter til fødsel.

Ni uker til termin, første barnet. Har lest litt om hva som bør med og hva som er unødvendig, tenker det er greit å kose meg med pakkinga i romjula :)

Nei tar det som det kommer :)

Ja, har pakket ned noe av det som jeg ikke trenger til daglig. Forrige gang pakket jeg aldri en fødebag, gikk greit det også :)

Pakker den i slutten av januar tenker jeg.Har termin i midten av feb :)

Jeg burde tydeligvis begynt med det for lenge siden da jeg nå har vært innlagt siden onsdag med truende prematur fødsel. Sist jeg fødte i uke 35 måtte sambo pakke for meg. Så når jeg forhåpentligvis kommer hjem skal den fødebagen pakkes så den er klar når som helst :P

Har pakket ned ekstra lader, hårføner og er par klær til snuppa og reise hjem i <3
Må nesten begynne og pakke den ferdig siden bo situasjonen er litt usikker med tanke på at badet mitt må sikkert rives og bygges nytt og regner med de kommer til og begynne på dette over nyttår :/

Last edited:
Har ikke pakket noe ennå, men har begynt å tenke på hva jeg skal ha med meg. Må kjøpe inn litt mer av klær til den lille først.

Klea til baby er plukket fram, må få vaska dei. Liste over det som skal vere med er laga og lagt i bag. Ammeinnlegg i ull er lagt fram og et teppe til baby.. Ellers har eg tenkt å få handla inn litt etterkvart :)

Har ikkje pakka endo :-) og har ikkje tenkt og gjer det før januar. Men har lest litt forskjellig om ka som e lurt og ha med:)

Usikker på om jeg skal vente til etter nyttår. Kanskje jeg pakker før jul. Fikk 4 uker for tidlig sist..

Back
Topp