Har dere begynt å kjenne liv?

Ja, jeg har kjent noen små dunk! Når jeg ligger å kjenner virkelig etter. Kjenner det godt igjen fra tidligere svangerskap :happy: begynte å kjenne det med engang jeg bikka uke 12 ca. :)

Jeg kjenner til lille i magen. 15 uker i dag. I natt så var det fullt «party» i magen:p

Er 3 barnet, så den følelsen kjenner jeg igjen❤️ Verdens beste følelse❤️

Jeg kjenner masse "liv" i magen, det vil si det er bare tarmene mine som prater :D Har ihvertfall blitt veldig oppmerksom på hvor mye rare bevegelser som er i magen min.:smiley-ashamed008

Har ikke sjans til å kjenne baby enda, 13 uker og er så oppblåst.

Jeg er idag 14+4 og etter å ha lest at så mange her kjenner bevegelse allerede i uke 13,14 osv. Så skal jeg ærlig innrømme at jeg begynner å bli bekymret for den lille i magen. Jeg kjenner ingen ting.

Men samtidig leser jeg på nettsider at det ikke er vanlig å kjenne noe før den tiden man skal til uktralyd.

Skal ærlig innrømme at noen ganger gjør disse forumene meg mer bekymret enn at det gir meg glede.

Jeg er idag 14+4 og etter å ha lest at så mange her kjenner bevegelse allerede i uke 13,14 osv. Så skal jeg ærlig innrømme at jeg begynner å bli bekymret for den lille i magen. Jeg kjenner ingen ting.

Men samtidig leser jeg på nettsider at det ikke er vanlig å kjenne noe før den tiden man skal til uktralyd.

Skal ærlig innrømme at noen ganger gjør disse forumene meg mer bekymret enn at det gir meg glede.

Jeg skjønner hva du mener! Min søster har aldri kjent liv før i uke 18-19, og noen ganger seinere. Ho har 4 barn. Venninna mi kjente ikke noe før i uke 22 med første, og så uke 20 med andremann! Alt var normalt med alle der.. jeg tror at folk som kjenner liv tidlig (sånn som meg), sikkert liker å skryte mer av det - derfor hører man mer om det. De som kjenner liv seinere (og de er det mange av), de skriver jo sjelden på sånne tråder. Og i alle fall hvis de ikke har kjent noe enda! Så jeg ville slappet av. Med førstemann kjente jeg noe i uke 15, men det er også regnet som tidlig for første graviditet. Hvis jeg var deg ville jeg tatt ting med en liten klype salt inne på forumet - for folk liker å «skryte» litt, og da er det mange andre som ikke vil/tør si annerledes liksom. :happy:

Jeg er tredjegangsgravid og litt over 13 uker på vei. Kjenner diverse i magen, men selv om jeg har gjort dette før, så aner jeg ikke om det er lille gull eller tarmene :joyful:

Kjenner sprelling, merket det fra uke 12.
Nå i uke 14 er jeg mer sikker. :Heartbigred
nå er livmoren min større og mer fremtredende enn første gang.

Da kjente jeg ikke noe før langt utti graviditeten, da lå morkaken foran barnet.

De færreste kjenner så tidlig som uke 12, 13, 14! Helt normalt å ikke kjenne noe nærmere uke 20:)

Kjente i uke 17 første gangen. Nå er jeg 12 uker og kjenner ingenting annet enn luft. Tar det helt med ro.

Jeg kjente ikke noe før i uke 23-24 med første! Ta det med ro - det kommer :)

Er 13+0, kjenner ingenting. Med første kjente jeg liv akkurat før OUL, rundt uke 18. Synes at det er litt vanskelig å vente, skulle ønske at jeg kjenner at babyen er der... Men har sett den på UL i går, dette hjalp mye :)

Jeg er 13+5, og har kjent liv noen dager.

Jeg tror også jeg kjenner noen små dult nederst i magen nå! Har kjent noen små, forsiktige bevegelser de siste dagene, og tror det må være babyen. Så jo på ultralyden på mandag at det er en aktiv krabat! Er 15+1 nå. :-)

Back
Topp