Ja, jeg har kjent noen små dunk! Når jeg ligger å kjenner virkelig etter. Kjenner det godt igjen fra tidligere svangerskap begynte å kjenne det med engang jeg bikka uke 12 ca.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er idag 14+4 og etter å ha lest at så mange her kjenner bevegelse allerede i uke 13,14 osv. Så skal jeg ærlig innrømme at jeg begynner å bli bekymret for den lille i magen. Jeg kjenner ingen ting.
Men samtidig leser jeg på nettsider at det ikke er vanlig å kjenne noe før den tiden man skal til uktralyd.
Skal ærlig innrømme at noen ganger gjør disse forumene meg mer bekymret enn at det gir meg glede.
De færreste kjenner så tidlig som uke 12, 13, 14! Helt normalt å ikke kjenne noe nærmere uke 20Jeg er idag 14+4 og etter å ha lest at så mange her kjenner bevegelse allerede i uke 13,14 osv. Så skal jeg ærlig innrømme at jeg begynner å bli bekymret for den lille i magen. Jeg kjenner ingen ting.
Men samtidig leser jeg på nettsider at det ikke er vanlig å kjenne noe før den tiden man skal til uktralyd.
Skal ærlig innrømme at noen ganger gjør disse forumene meg mer bekymret enn at det gir meg glede.
Jeg er idag 14+4 og etter å ha lest at så mange her kjenner bevegelse allerede i uke 13,14 osv. Så skal jeg ærlig innrømme at jeg begynner å bli bekymret for den lille i magen. Jeg kjenner ingen ting.