Har dere begynt å kjøpe noe enda?

Burde gjøre det :P Glemmer sånne ting så utrolig fort! :rolleyes: Men måtte man velge kjønn altså? Hva er forskjellen på guttepakke og jentepakke?

Tror det er en body oppi der, og den er vel enten rosa el blå kanskje? Vet ikke, men måtte velge kjønn ja :) da er det bare å gå etter magefølelsen ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har kjøpt en haug med tøybleier til nyfødt - men de kjøpte jegfor lenge siden fordi jeg bestilte tøybleier til frøkna mi fra USA. Ellers kommer jeg nok ikke til å kjøpe noe før ihvertfall etter oul - og seinere.

Tror det er en body oppi der, og den er vel enten rosa el blå kanskje? Vet ikke, men måtte velge kjønn ja :) da er det bare å gå etter magefølelsen ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, må det da :p Blir spennende å se om magefølelsen er riktig :D

Bare til meg selv, en tights og en god genser eg ville ha og magen kan vokse litt i den også :-)

Til mini ingenting..vi har masse klær fra sist men blir vel å kjøpe litt nytt som passer begge kjønn ;-) blir det gutt, som vi ikke får svar på før fødsel, må vi kjøpe en del gutteklær ;-) utstyr har vi alt av :-)

Åh gjelder meg til å handle og innrede kommode, vaske de søte små klæra ..men lenge til ennå :-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blir ikke kjøpt noe før oul. Tar ikke sjansen, spesielt mtp kjønn.

Har ikke kjøpt noe enda :) Blir kanskje noe lite etter oul!! :) Resten av det lille vi trenger tar jeg etter passert uke 30

Back
Topp