Har dere begynt å kjøpe noe enda?

Snurre

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg har kjøpt gravidklær til meg selv, og så sikler jeg på å kjøpe elastisk sjal til å bære den lille i.
Jeg bar Lillemann masse da han var liten og vil starte allerede på sykehuset med den lille nr. 2. Har diverse bæretøy, men har da ikke elastisk sjal. Prøver å overbevise meg om at jeg trenger.
Grått eller grønt?
Jeg elsker grønt, men grått er kanskje mer praktisk?
31623_Ellevill_Designs_Ellevill_Air_Axel_1.jpg

32581_Ellevill_Designs_Ellevill_Air_William_1.jpg

Ikkje kjøpt noe enda nei, vente litt med det :) Hvis du elske grønt ville eg valgt grønt :)

babyjente 27 Juli ♡

Ikke kjøpt noe enda nei.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

kun en mammabukse som var på salg fordi jeg forventet å få tidlig mage.
Til babyen kjøper jeg ingen ting til babyen før jeg er over et visst antall uker og vi er sikre på at h*n er levedyktig.

Kjenner noen som begynte å kjøpe ting allerede i starten av svangerskapet og de mistet i uke 30 og jeg husker damen her gråt og sa hun skulle aldri mer kjøpe noe før hun var sikker på at barnet var levedyktig. :(
Sånn tragisk historei med verst tenkelig utfall som brant seg fast i mitt minne da jeg var relativt liten :/

Ikke kjøpt noe enda. Men spørs om jeg kommer til å tørre å kjøpe noe før babyen er levedyktig, siden jeg har mistet så mange ganger, men er jo tidlig. Tiden vil vel vise når jeg begynner, og da er det vel ingen vei tilbake ;)

Kjøpt mamma bukse da magen er så oppblåst, veldig ubehagelig med vanlige bukser. Vil vente med å kjøpe til baby etter ultralyd ihvertfall. Mistet i ma sist graviditet så klarer ikke helt å slappe av før en får bekreftet at alt er som det skal :) men med 1 barn kjøpte jeg en vogn med en gang !:) hehe

Nei, har ikke kjøpt noe ennå. Blir nok en stund til, venter nok i alle fall til etter 23 uker har gått. Nå har jeg en del fra storesøster, men trenger jo noen småting ;)

Har ikke kjøpt noe. Har en god del fra de andre. men må handle gravidklær snart. Mine bukser begynner å bli trange....

Større bil og et par bukser jeg kan vokse i! skal kjøpe et lite feire-plagg til knøttet etter første kontroll.

Har ikke kjøpt noe enda. Har ikke fått mage enda. Så har ikke følt behovet for å kjøpe gravidklær. Er jo ikke sikkert jeg får mage før det er sommer. Så er ikke sikkert hva jeg trenger. Blir nok mye kjoler til sommeren. Så er ikke sikkert jeg trenger kjøpe noe særlig gravidklær før høsten. Babyting vil jeg vente med. Vi blir mest sannsynlig å flytte i september. Så blir nok ikke å kjøpe noe før etter det.

Jeg har kjøpt en vugge faktisk, den har jeg sikla på lenge(ville kjøpe til forrigemann) men nå var den på salg og blir også helt nødvendig da vi har pusset opp soverommet vårt og satt inn skyvedørsgarderobe, så da er det ikke like stor plass til sprinkelseng lenger ;) ellers så trenger vi ikke noe særlig, ny bil men det er mannejobb.. Skulle det vise seg å bli nødvendig med rosa, så klart, da fyker mora på shopping ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jeg har ikke kjøpt noen ting, å kommer nok ikke til å gjør det før etter ordinær ultralyd tidligst.
Har venner og familie som har opplevd at man egentlig aldri er helt trygg. Å jeg vet med meg selv at om noe skulle gå galt å jeg hadde vogn ol. Stående hjemme. Så hadde det blitt veldig tungt for meg.

Men når jeg har vært på tidlig ul og sett at det er liv, skal jeg nok kjøpe en liten ting for å feire :)

Desember 2014

Bruker App

Har kjøpt en leilighet med større plass til baby :D hvis det teller da ;) Men ikke noe spesifikt for babyen enda, er bare 9 uker på vei, har gooood tid :D

Jeg har kjøpt tre bodyer og sokker som det står i love mom and dad. Måtte bare. Og klærne er jo så små og søte <3

Jeg har bestil en mammabox jeg... men ante jo ikke kjønn, så jeg tipper jente, hehe. Får holde meg i skinnet litt til.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har bestil en mammabox jeg... men ante jo ikke kjønn, så jeg tipper jente, hehe. Får holde meg i skinnet litt til.

De har jo ikke flere igjen etter bare et par timer! :( Kommer aldri til å rekke å bestille en sånn :P

Jeg har forresten kjøpt noen få klesplagg :oops: Klarte ikke å holde meg :p

De har jo ikke flere igjen etter bare et par timer! :( Kommer aldri til å rekke å bestille en sånn :P

Satt tilfeldigvis i mailboxen da mailen kom, flaks!!:) sett kl på ring fem på 12 den 1. April :)

Satt tilfeldigvis i mailboxen da mailen kom, flaks!!:) sett kl på ring fem på 12 den 1. April :)

Burde gjøre det :P Glemmer sånne ting så utrolig fort! :rolleyes: Men måtte man velge kjønn altså? Hva er forskjellen på guttepakke og jentepakke?

Back
Topp