Har dere begynt å kjøpe noe enda?

Jeg har vært et par turer innom babyavdelingen til Lindex, og det har vært kjipt å gå derifra uten å kjøpe noe, for de har så masse tøft!
Lindex har vi ikke her, så jeg gleder meg til å stikke innom dit etter ul i mai :p

Ja idag kjøpte jeg faktisk babyDan Angel 3 in 1. Har ønska meg den og nå var den på tilbud så måtte bare kjøpe :) er gjerne tidlig men hvis det ikke skulle gå denne gang*bank i bordet* så skal vi jo ha flere uansett så kunne ikke la sjansen gå fra meg :) vi skal bruke vugge så lenge som mulig for har ikke plass på soverommet til sprinkelseng etter vi fikk opp garderoben. Og sprinkelsenga har jo storebror enn så lenge, så når baby blir for stor for vugge blir det romrokering :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Vi har kjøpt ny bil, hehe. Det er hovedsaklig pga graviditeten, det var den utløsende faktoren, selv om det har lagt i kortene en liten stund. Nå har vi mer plass, og en langt mykere og mer behageligere bil. :D

Ellers prøver jeg å unngå kjøp frem til første kontroll i uke 12, men det er vaaanskelig!
Vi har også kjøpt my bil :D en Passat (y) Må jo ha plass til både bikkje, barn, oog vogn :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Back
Topp