Har dere begynt å kjøpe noe enda?

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg så verdens søteste sparkedress her om dagen, men jeg føler at det er litt tidlig å begynne å handle inn enda :(

Jeg kjøpte noen få plagg med en gang jeg fikk positiv test :p Kom på at det var litt tidlig så nå venter jeg til etter jeg har vært på tidlig ul, og oul til jeg kjøper de store tingene :)

Har så mye fra mine andre to så trenger egentlig ikke kjøpe noen ting. Men regner med at jeg blir å kjøpe noe garn ( om det teller :P ) for å lage hentesett.

Nei ikke kjøpt noe ennå, blir nok ikke kjøpt noe før halvveis i svangerskapet .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

ikke kjøt nei. kommer kanskje til å kjøpe noen plagg om alt er ok etter ul 10+3. ellers får det vente til oul. har vogn, men må ha seng, bisltol etc, og blir det gutt har vi maaaassse klær

Jeg kjøper ingenting før jeg er over 27 uker :) Da er man nesten sikker på at det går bra. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke kjøpt noe enda nei, men gleder meg veldig til å kunne gå på babyshop og barneland å liksom ha lov til å gå der å drømme meg bort! Så Tirdag skal kjæresten på et møte i byen og jeg skal på babyshop :P

Desember 2014

Bruker App

Har alt utstyr og klær fra jenta vår på 1,5år . Ho er født i november så str passer egentlig bra med den som kjem i desember ;-) kommer nok til å kjøpe noe nøytrale klær kanskje etter OUL ;-) Blir det gutt, som vi ikke får vite før fødsel så blir det så klart å kjøpe noe nytt i mer gutteklær. Men kjøpte en del nøytralt sist med jenta spes i ull og uteklær ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har faktisk kjøpt sprinkelseng men det var fordi ei vi kjenner solgte ei som var helt perfekt til en billig penge :)
(Hun trur det er en seng vi skal ta med til svigerfar i sommer som skal stå der for min svigersøster fikk nettopp baby) :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Har ikke det, men klør i fingra etter en ting. Har bestemt meg for en søskenvogn jeg vil ha. Den pleier å bli solgt for ca 5,5-6 tusen brukt. Noen har lagt den ut for 4 tusen! Vil så gjerne hoppe på tilbudet, men er litt tidlig enda.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Hvis det er et bankende hjerte på ul til tirsdag skal vi feire med å kjøpe 1 body <3

Skal ikke kjøpe noe før jeg vet kjønnet ; ) skal strikke en del også!

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Har ikke kjøpt noe enda, har det meste så er veldig lite vi mangler :) tipper det blir kjøpt inn litt etter oul da!

Sitter på mobilen

Det eneste jeg må kjøpe er søskenvogn og det blir nok i slutten av svangerskapet =)
Hvis det viser seg å være en jente må vi handle inn litt klær også. Ellers blir det litt strikk og litt smådill tenker jeg :D

Har kjøpt masse fra prøvetiden vår :D og kjøpt bittelitt nå også.. Klarer ikke la være :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Vi har kjøpt ny bil, hehe. Det er hovedsaklig pga graviditeten, det var den utløsende faktoren, selv om det har lagt i kortene en liten stund. Nå har vi mer plass, og en langt mykere og mer behageligere bil. :D

Ellers prøver jeg å unngå kjøp frem til første kontroll i uke 12, men det er vaaanskelig!

Vi har kjøpt ny bil, hehe. Det er hovedsaklig pga graviditeten, det var den utløsende faktoren, selv om det har lagt i kortene en liten stund. Nå har vi mer plass, og en langt mykere og mer behageligere bil. :D

Ellers prøver jeg å unngå kjøp frem til første kontroll i uke 12, men det er vaaanskelig!
Her og tror jeg det blir ny bil i nærmeste fremtid :D Å som jeg gleder meg! :) Og det klør i fingrene etter alle de små, søte babyplaggene <3

Her og tror jeg det blir ny bil i nærmeste fremtid :D Å som jeg gleder meg! :) Og det klør i fingrene etter alle de små, søte babyplaggene <3
Jeg har vært et par turer innom babyavdelingen til Lindex, og det har vært kjipt å gå derifra uten å kjøpe noe, for de har så masse tøft!

Back
Topp