Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenkter det samme. Vi trenger alt, å da er det greit å fordele det utoverKjøpt litt småklær på salg (ull- og bomullsbody), og stelleveske. Fant den jeg har sett på på salg, og kunne ikke la væreEr 15 uker, syns det er greitt å kjøpe litt og litt, så det ikke blir stoore utgifter på slutten av svangerskapet, selv om man aldri vet hva som kan skje.
Vi skal flytte inn i ny leilighet på torsdag (10.10) og da blir det å sette i gang med babyrommet!! <3 gleder meg masse !![]()
Jeg banna bein på at jeg ikke skulle kjøpe NOE før permisjonen eller etter oul. Men når vi fikk vite kjønnet for ett par dager siden, handlet jeg to bodyer og eg par sokker for symbolikken hehemen jeg har funnet frem vognteppene og helseteppene som min oldemor heklet og strikket til meg da jeg var nyfødt. De skal jeg vaske og stryke og gjøre klart etter at de har ligget mange år på loft. Utrolig at de er like vakre i dag! Folk betaler en formue for slike tepper og mange skulle ønske de hadde håndarbeidstommer! Er glad jeg har det
har strikket mor signe teppe til lillegutt selv i babymyk natur ull. Mangler bare å dampe det så er det klart
![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app