Har dere begynt å kjøpe no til den lille i magen?:)

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Nå når det er så mange som har kommet over de magiske 12 ukene, så lurer jeg på om det er noen som har begynt å kjøpe noe til den lille i magen? :)
Legg gjerne ut bilde hvis du har kjøpt noe:)
Selv har jeg kjøpt ett par tøffler, men det er alt:P

Jeg har lyst til å kjøpe en liten ting etter ul på torsdag. Mest for symbolikken. Foordi jeg trenger å minne meg selv på at dette er virkelig:-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke kjøpt noe, ikke 12 uker før over helga heller da.. Men blir uansett ikke å kjøpe noe før etter oul :)..
Skal kose meg med litt småhandling utover vinteren. Er igrunn ikke mye vi trenger heller, nytt bilsete og søte, små klær :)..

Jeg er superklar for å begynne shoppingen, men prøver å vente litt til. Nærmer meg 15 uker.

Den her gangen har jeg vært alt for tidlig ute, allerede kjøpt vogn og stellebord :) mest fordi det har vært to kupp,og lett å kvitte seg med hvis jeg plutselig ikke får bruk for det. Forrige gang ville jeg ikke ha noe utstyr før permisjonstida begynte :p

Kjøpt litt småklær på salg (ull- og bomullsbody), og stelleveske. Fant den jeg har sett på på salg, og kunne ikke la være:) Er 15 uker, syns det er greitt å kjøpe litt og litt, så det ikke blir stoore utgifter på slutten av svangerskapet, selv om man aldri vet hva som kan skje.

Kjøpt litt småklær på salg (ull- og bomullsbody), og stelleveske. Fant den jeg har sett på på salg, og kunne ikke la være:) Er 15 uker, syns det er greitt å kjøpe litt og litt, så det ikke blir stoore utgifter på slutten av svangerskapet, selv om man aldri vet hva som kan skje.
Jeg tenkter det samme. Vi trenger alt, å da er det greit å fordele det utover :)

Faktisk ikke kjøpt noe enda, eller jeg har jo strikket jakke så jeg har kjøpt garn hvis det teller :P
Vi har veldig mye gutteklær så jeg venter med evnt klær til etter oul tenker jeg, håper vi får sett kjønnet da :) Vi mangler egentlig bare litt klær, vogn og bilstol også kjøper vi ny madrass til sprinkelsenga :)

Har kjøpt litt klær bare, ble litt ivrig, men ingenting er pakket opp enda :) På mandag skal vi på UL så kanskje vi kjøper noe etterpå da vi mest sannsynlig får vite kjønnet :)

Har bare kjøpt en pram pack som jeg fikk tak i brukt. Er kun 11 uker så jeg prøver hardt å vente litt :)

Har kjøpt et lite nøytralt plagg :-) bukse og body :-) kjøpte det da jeg var 12 uker ca :)

Vi skal flytte inn i ny leilighet på torsdag (10.10) og da blir det å sette i gang med babyrommet!! <3 gleder meg masse ! :)

Vi skal flytte inn i ny leilighet på torsdag (10.10) og da blir det å sette i gang med babyrommet!! <3 gleder meg masse ! :)

Så gøy:) gleder meg til å begynne med barnerommet:)
Her skal jeg snart finne frem sprinkelsenga etter storesøster, å se om den kan brukes:)

Har ikke kjøpt noe. Har fulle loftet med klær og ting etter forrige, så trenger kun bleier og ammeinnlegg :p.
Mulig det blir kjøpt noe rosa om oul viser jente.

Har strikka et par sokker. Har planer om å strikke hentesett.

Vi har ikke kjøpt inn noe som helst. Men nå har vi jo noe etter de to eldste da.

Men kjenner jeg vil vente til etter ordinær UL ;)

Jeg banna bein på at jeg ikke skulle kjøpe NOE før permisjonen eller etter oul. Men når vi fikk vite kjønnet for ett par dager siden, handlet jeg to bodyer og eg par sokker for symbolikken hehe :-) men jeg har funnet frem vognteppene og helseteppene som min oldemor heklet og strikket til meg da jeg var nyfødt. De skal jeg vaske og stryke og gjøre klart etter at de har ligget mange år på loft. Utrolig at de er like vakre i dag! Folk betaler en formue for slike tepper og mange skulle ønske de hadde håndarbeidstommer! Er glad jeg har det :-) har strikket mor signe teppe til lillegutt selv i babymyk natur ull. Mangler bare å dampe det så er det klart :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har kjøpt et newbie sett og et par av de populære ebay smikkene. Alt av de større tingene kommer etterhvert.
Er åpen for tilbud/kampanjer så tar gjerne imot tips!!
Litt usikker på om vi kjøper vogn i sverige eller her.. Noen som har erfaring ved kjøp av vogn i utlandet?

Jeg banna bein på at jeg ikke skulle kjøpe NOE før permisjonen eller etter oul. Men når vi fikk vite kjønnet for ett par dager siden, handlet jeg to bodyer og eg par sokker for symbolikken hehe :-) men jeg har funnet frem vognteppene og helseteppene som min oldemor heklet og strikket til meg da jeg var nyfødt. De skal jeg vaske og stryke og gjøre klart etter at de har ligget mange år på loft. Utrolig at de er like vakre i dag! Folk betaler en formue for slike tepper og mange skulle ønske de hadde håndarbeidstommer! Er glad jeg har det :-) har strikket mor signe teppe til lillegutt selv i babymyk natur ull. Mangler bare å dampe det så er det klart :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det nesten ikke noe som er "vakrere" enn håndlaget arbeid.. Jeg er også så heldig å ha en farmor som elsker å strikke :-) tenker å bestille meg et nøytralt vognteppe av henne denne gangen. Er nysjerrig på teppet du har laget! Vil du dele bilde? :-)

Back
Topp