Har dere begynt å handle inn til babyen?

Har hentet vugga som mi farmor lagde til meg da jeg ble født, kjøpt en body og bestillt babynest. Bilstol er også kjøpt.
Vogna og stellebordet er plukket ut, men så har vi stoppet opp. Alt virker så uvirkelig! Føles ikke som om det er en baby på vei selv om lille leker turner i magen :)

Regner uansett med at det meste får vi hos familie og venner som skal skjemme lille helt bort ♡

Vi har ikke kjøpt noe enda, vi kommer nok ikke til å kjøpe så mye heller, da vi har alt fra vår 2,5 åring :D
Vi kjøper nok noen små ting når det nærmer seg, men vi fikk utrolig mye klær forrige gang som vi aldri rakk å bruke.

Noen ting savnet vi med lille snupp, en vugge/kurv hadde vært fint, istedenfor å bruke bagen til vogna i stua og slikt.
Noen med erfaring med vugge/kurv som dere kan anbefale?

Vi har ikke kjøpt noe enda, vi kommer nok ikke til å kjøpe så mye heller, da vi har alt fra vår 2,5 åring :D
Vi kjøper nok noen små ting når det nærmer seg, men vi fikk utrolig mye klær forrige gang som vi aldri rakk å bruke.

Noen ting savnet vi med lille snupp, en vugge/kurv hadde vært fint, istedenfor å bruke bagen til vogna i stua og slikt.
Noen med erfaring med vugge/kurv som dere kan anbefale?
Jeg har fått låne en moseskurv med stativ av en venninne. Den er kjempe fin, og passer fint nede i stua:)
Svigerinna mi henta en stor gammel kurv fra låven til foreldra sine som hun la et saueskinn nede i. Den ble utrolig pen! Nå var ungen hennes veldig liten så babyen druknet nesten nede i kurven, men veldig søtt likevel;)
ImageUploadedByBV Forum1463780760.973154.jpg

Jeg har fått låne en moseskurv med stativ av en venninne. Den er kjempe fin, og passer fint nede i stua:)
Svigerinna mi henta en stor gammel kurv fra låven til foreldra sine som hun la et saueskinn nede i. Den ble utrolig pen! Nå var ungen hennes veldig liten så babyen druknet nesten nede i kurven, men veldig søtt likevel;)
Vis vedlegget 178317

Moseskurv er den samboer liker best av de vi har sett på :happy:
Den ser vel grei ut med tanke på stativet og kurven, at man kan flytte den enkelt :)
Men synes du stativet virker godt og stødig? Ser det fines endel forskjellige moseskurv med stativ når jeg googler, vet du hvilken dere har fått låne?

Forresten, utrolig søtt bilde, også så liten da :) Kurv er nok greit å ha uansett.

Moseskurv er den samboer liker best av de vi har sett på :happy:
Den ser vel grei ut med tanke på stativet og kurven, at man kan flytte den enkelt :)
Men synes du stativet virker godt og stødig? Ser det fines endel forskjellige moseskurv med stativ når jeg googler, vet du hvilken dere har fått låne?

Forresten, utrolig søtt bilde, også så liten da :) Kurv er nok greit å ha uansett.
Jeg tror det er denne her jeg har.
ImageUploadedByBV Forum1463849109.862538.jpg
Stativet virker stødig, men ikke stødig nok om det er søsken som klatrer på stativet for å se oppi. Da ville jeg heller valgt noe annet:)

Jeg tror det er denne her jeg har.
Vis vedlegget 178435
Stativet virker stødig, men ikke stødig nok om det er søsken som klatrer på stativet for å se oppi. Da ville jeg heller valgt noe annet:)

Supert!
Var det jeg tenkte også, men ser ut til at stativet er enkelt å ha med å gjøre, ta kurven av og på feks, så da gjør vi heller det når storesøster er ved siden av.

Ser de også har den med et gyngestativ :)

Vogna, stelleveska og vognpose er bestilt. Ellers har vi kjøpt dun bilstol pose, 2 Liverpool bodyer, 1 bukse og 2 par sokker.

Har kjøpt vogn, stellebord og litt kle. Ellers så har eg ei lang strikkeliste eg jobbar meg igjennom. Det virkar som vi får låne/arve mesteparten av det andre vi treng, så avventar meir handling til vi har fått sett igjennom det som finnast. Men må nok kjøpe sprinkelseng, men får låne både vogge og moseskurv i byrjinga, så inga hast :)

Back
Topp