Har dere begynt å handle inn til babyen?

Handlet vogn, Stokke trailz som vi venter i spenning på:)

Ja :) har handlet vogn, bilstol, stellebord, seng og vugge :D de største tinga er på plass, og det er en GOD følelse :D (spesielt siden alt var kjøpt på salg!) I tillegg har jeg kjøpt BBhugme som ammepute og fått babycall fra kommende farfar :)

Ingenting, her blir det å arve en god del etter lillesøster på snart 2 år.
Men selvfølgelig litt nye klær, vugge, og bagdel til vognen ++ små stæsj
Er så godt å ha alt i hus med baby nr 2. Husker med førstemann var jeg så stressa og trudde jeg aldri skulle komme i mål :-)

Kjøpt vogn, seng, stellebord, tripp trapp stol med new born sete, bilstol + adapter til vogn, brystpumpe, klær og små ting etc. Nesten ferdig :)

Har mye etter 10 åringen min, klær, vugge, dyne, pute ja en go del sånt <3 Må kjøp vogn, bilstol får æ lån av søstra mi, seng har æ kjøpt billig og madass til den av ei venninne billig <3 flaska har æ og bleia har æ meir en nok av sia frelsesarmen sku kvitt sæ me bleia fra 4 bodda, fikk to billast hehe <3 Men vogna osv kommer ikke i hus før i juli/august engang, må få engangstønaden først <3

Har jo det meste av de store tingene etter førstemann, og har handlet inn ellers det meste vi trenger. Mangler kun vognteppe, håndklær, vaskekluter og gulpekluter. Liker å være forberedt i god tid:D

Ingenting, enda;-)

Vi har handlet inn sjokkerende mye :D Vogna er i boks, men det er kun den som ikke er gjenbruk av de store tingene. Seng arver vi (Leander). Kjøpt mye via Finn.no! Bilsete, badebalje med støtte (stokke), stol, løpevogn/sykkelvogn osv, stellematte, vippestol, ammepute...

Vi har handlet inn litt klær og småutstyr også, siden det har vært mye salg. Synes det er greit å få unna de værste utgiftene før baby, så slipper vi tenke på det etterpå. Blir dyrt nok :p

Jeg har handlet masse
Av de store tingene har jeg:
Vogn, vugge (etter mannen),seng m/dyner,dynetrekk,sprinkelbeskyttelse osv, bilstol og speil for å ha i bilen,stellematte,tripp trapp stol (etter meg),lekegrind og leketeppe,bæremeis og bæresele,ammepute,vippestol,babynest og babygym. Vi har bestemt oss for srellekommode, men ikke kjøpt den enda. I tillegg har jeg vel alt jeg trenger av klær fra 50 - til og med 62 Man kan vel si at vi er veldig ivrige,og gleder oss masse! Første babyen☺

Vi har kjøpt bilstol med base og bedside crib på tilbud. Vogn er kjøpt på finn. Klær har vi arvet en del av og mer kommer, bare barna blir litt større;) vet også at besteforeldre har kjøpt litt diverse.
Nå må vi bare få kjøpt oss hus sånn at vi kan planlegge resten!

Vi er så heldige som har arvet utrolig mye. Mamma har en attpåklatt på 3 år som jeg var sprinkelseng, stellebord, trillevogn, noe klær osv av.
Vi kjøpte endel klær på bruktmarked også, og babynest. Vogn kjøpte mamma til oss, og vugge har vi fått av svigermor. fikk også en svær søppelsekk med klær av ei venninne + badekar, og babygym! Så til nå er det veldig villig for oss med barn hahaha

Nei, har ikke behov for noe. Har så sinnsykt mye ubrukte klær fra mine andre barn. Kommer til å kjøpe ny lammeskinn, et helseteppe og reisetrille til maxi cosy bilstolen, men venter til august. Må nok også ha ny elektrisk pumpe.

Har handla alt vi trenger. Dette er vår første. Synest det er litt vanskelig med klær. Tror jeg har nokk, men er redd jeg ikke har det alikevell. Har termin 1 sep så været kan være så veldig varierende ang tempen

Vi har også handlet det meste av de store tingene og arvet en del. Bedside crib, stellebord, barnevogn, bilstol, bæremeis. Så det gjenstår bare små ting igjen når det begynner å nærme seg.
Usikker på hvilke klær man bør ha i forhold til str og årstiden.

Har det meste etter guttene, men har handlet noen få rosa ullplagg, samt gulpekluter med rosa ugler på..... :-)

Vi har det meste etter storebror, og siden vi venter en lillebror denne gangen har jeg ingen planer om å kjøpe inn noe særlig med klær heller, vi har jo allerede mer enn nok ❤️

Men jeg har kjøpt meg en ny stelleveske denne gangen, og jeg elsker den! ❤️❤️ Hadde en billig forrige gang som jeg aldri ble helt fortrolig med, så denne gangen har jeg tillatt meg å kjøpe drømme-veska ;) Siden vi har det meste fra forrige gang er det jo mye mindre utgifter denne gangen også, så det svir ikke like mye i pengboka :)

Har så lyst å kjøpe noe, men trenger ikke noe :) har mye etter de to andre. Vi vet ikke kjønn, men har en gutt og en jente fra før, så uansett trenger vi ikke noe. Men det er så gøy med noe nytt da :happy: Men det er utrolig deilig å ha alt i boks hjemme og da, gleder meg virkelig til å begynne å ta fram kasser med klær og vaske opp, er jo mye som er glemt at vi har og :)
Eneste jeg vet vi trenger er vippestol og tripptrappstol med nyfødt sete, men det kommer nok ikke i hus før etter den lille er kommet.
Ååååå som jeg gleder meg :)

Back
Topp