S
SmulteTrulte
Guest
Hmmm, dette har jeg ikke tenkt på. Men d skal jeg jammen gjøre nå smart
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her får han lillebror dukke med tilbehør. Så han kan passe på den mens jeg har babyn. Prøvde å se åssen han behandla ei dukke, og tok med meg ei av mine fra da jeg var lita fra mamma å de. Og nå går han å bærer på den og prater,synger og vugger ho i søvn . Funka gull. Og biler og traktorer har vi nok av så da går vi for dukke
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Mine barn får gaver av babyen. Gjorde det sist også. Da var guttungen 4 år og fikk sparkesykkel.
Grunnen til at jeg har valgt å gjøre det på denne måten er at jeg selv var 4 år da jeg fikk en lillesøster, og jeg husker veldig godt den følelsen av å bli glemt når noen kom for å se på babyen. Den følelsen skal ikke mine barn få oppleve!
Jeg sa også til våre nærmeste at hvis de ville kjøpe noe så kunne de kjøpe noe til guttungen, for babyen trenger ikke noe, vi har det meste og den husker ikke noe alikevel. Men det gjør en 4 åring!
Mine er 8 og 4 når babyen kommer og som sagt synes jeg det er hyggelig at de skal få noe fra lille-søster/bror. Den lille skal også få sin første bamse fra sine eldre søsken som de har med når de skal besøke oss på sykehuset.
Tror vi også skal gå for dukke. Han har uendelig mye traktorer og biler (den stOre lidenskapen hans) så tenker som deg at det kan være fint å ha en dukke å passe på når mamma må passe babyen. Han har vist litt interesse for dukker så tror det kan funker her óg. Når vi er på besøk hos kusinen hans så har hun en slik dukke som skriker når man tar ut smokken av munnen og da var han veldig opptatt av at babyen måtte få smokken igjen fordi "babyen griner mamma" som han sa Også var det veldig viktig at dukka skulle ligge i senga og ha dyna på seg fordi "babyen" skulle sove mente hanHer får han lillebror dukke med tilbehør. Så han kan passe på den mens jeg har babyn. Prøvde å se åssen han behandla ei dukke, og tok med meg ei av mine fra da jeg var lita fra mamma å de. Og nå går han å bærer på den og prater,synger og vugger ho i søvn . Funka gull. Og biler og traktorer har vi nok av så da går vi for dukke
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Tror vi også skal gå for dukke. Han har uendelig mye traktorer og biler (den stOre lidenskapen hans) så tenker som deg at det kan være fint å ha en dukke å passe på når mamma må passe babyen. Han har vist litt interesse for dukker så tror det kan funker her óg. Når vi er på besøk hos kusinen hans så har hun en slik dukke som skriker når man tar ut smokken av munnen og da var han veldig opptatt av at babyen måtte få smokken igjen fordi "babyen griner mamma" som han sa Også var det veldig viktig at dukka skulle ligge i senga og ha dyna på seg fordi "babyen" skulle sove mente han
Mine barn får gaver av babyen. Gjorde det sist også. Da var guttungen 4 år og fikk sparkesykkel.
Grunnen til at jeg har valgt å gjøre det på denne måten er at jeg selv var 4 år da jeg fikk en lillesøster, og jeg husker veldig godt den følelsen av å bli glemt når noen kom for å se på babyen. Den følelsen skal ikke mine barn få oppleve!
Jeg sa også til våre nærmeste at hvis de ville kjøpe noe så kunne de kjøpe noe til guttungen, for babyen trenger ikke noe, vi har det meste og den husker ikke noe alikevel. Men det gjør en 4 åring!
Mine er 8 og 4 når babyen kommer og som sagt synes jeg det er hyggelig at de skal få noe fra lille-søster/bror. Den lille skal også få sin første bamse fra sine eldre søsken som de har med når de skal besøke oss på sykehuset.