Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen barn fra før, første gang jeg er gravid!
Tror jeg er 5+1 idag.Jeg og! Veldig nervepirrende dette! Hvor langt er du?
Tror jeg er 5+1 idag.
Jeg har to fra før. Gutt på 10 år og jente på 6 år. Vært så heldig til nå, med to friske barn, og kommer ikke utenom tanken på at det ikke går så bra med tredje.. er det bare jeg som tenker slik?
Har vært inne på tanken ja, nr 3 her også.Jeg har to fra før. Gutt på 10 år og jente på 6 år. Vært så heldig til nå, med to friske barn, og kommer ikke utenom tanken på at det ikke går så bra med tredje.. er det bare jeg som tenker slik?

Har det litt på samme vis, men tenker at det er jo virkelig ikke noe jeg kan gjøre med, håper bare alt går braJeg har to fra før. Gutt på 10 år og jente på 6 år. Vært så heldig til nå, med to friske barn, og kommer ikke utenom tanken på at det ikke går så bra med tredje.. er det bare jeg som tenker slik?
Samboer skal få æren av å ta kattesanden resten av året, hihi...Tenker nøyaktig det samme! Nr tre her ogsåJeg har to fra før. Gutt på 10 år og jente på 6 år. Vært så heldig til nå, med to friske barn, og kommer ikke utenom tanken på at det ikke går så bra med tredje.. er det bare jeg som tenker slik?
vi må vel bare krysse fingrene...Det vil som regel gå bra, bare prøve å huske på et når bekymringene kommer uanmeldtTenker nøyaktig det samme! Nr tre her ogsåvi må vel bare krysse fingrene...