Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå vet jeg ikke din alder. Men jeg var 33/34 da jeg var gravid med storesøster og var kvalm i 5 dager. 35/36 da jeg var gravid med kommende storebror og var kvalm i 5 uker. Denne gangen ble jeg gravid noen uker før min 37. Bursdag og har vært kvalm siden uke 3-4 og er det fortsatt. Ikke så ekstremt de siste 4-5 ukene heldig vis.Jeg har en sønn på 11 fra ett tidligere forhold, svangerskapene er totalt forskjellige. Med sønnen min var jeg kanskje litt uggen i 3 uker, nå var jeg kvalm og generelt dårlig i over 3 mnd [emoji43] Mange andre vondter og plager også denne gangen, om det er alderen eller at det med stor sannsynlighet er ei jente som gjemmer seg inni her, det er uvisst [emoji23] Sønnen min er helt i ekstase over at han endelig skal bli storebror, han passer på hva jeg spiser og passer godt på meg hele tida [emoji170]
Jeg var 20 når jeg gikk med sønnen min for 11 år siden, og nå er jeg 32. Så regner egentlig med at det er en fin kombinasjon av alder og at det kanskje er ei jente denne gangen [emoji23]Nå vet jeg ikke din alder. Men jeg var 33/34 da jeg var gravid med storesøster og var kvalm i 5 dager. 35/36 da jeg var gravid med kommende storebror og var kvalm i 5 uker. Denne gangen ble jeg gravid noen uker før min 37. Bursdag og har vært kvalm siden uke 3-4 og er det fortsatt. Ikke så ekstremt de siste 4-5 ukene heldig vis.
Så kanskje det er alderen. Og liten indikasjon på kjønn [emoji14]