Har dere barn fra før?

M

Moderator Tone

Guest
Eller er det førstemann?

Til dere som har barn fra før, opplever du svangerskapet likt med det andre?
Gleder storesøsknene seg?
 
Har ei lita på ett år, Hehe så hun sjønner lite av at hun skal bli storesøster:p Svangerskapet er noe ulikt første, gikk lenge uten noen symptomer eller mage i dette svangerskapet, i motsetning til første hvor jeg var temmelig stor mage gravid allerede før 12 uker:p

Har ikke kvalme eller egentlig plager dette svangerskapet heller utenom skikkelig migrene- noe jeg ikke hadde med første:/
 
Har en frøken på 2,5 år[emoji4]
Totalt forskjellige svangerskap! Vært veldig dårlig og har/hatt en del plager. Første gang var jeg i fin form og jobbet helt ut, men da hadde jeg bare meg selv å tenke på også.

Hun skjønner vel at det er noe som skjer, men blir spennende når lillesøster kommer[emoji4]
 
Har ei på straks 2, ho skjønner ikke noe ;)
Er mye mer sliten i dette svangerskapet, men allikevel er de ganske like. Men mer påkjenning nå!
 
Har ei på 6 år som gleder seg veldig til å endelig bli storesøster.

Svangerskapet har vært mye likt til nå. Kvalme, oppkast og brekninger har preget det og er fortsatt en stor del av det. Men lærte mye sist som jeg har tatt med meg og som gjør at det allikevel føles litt lettere denne gangen. Eneste forskjellen er nok at jeg ikke går ned masse i vekt så kommer nok til å føles endel tyngre ut på slutten enn det gjorde sist.
 
Vi har en sønn fra før av som er 1,5 år :) Venter vår andre sønn nå!
 
Ei på 6 fra før. Vært litt opp og ned, og mye sjalusi tidligere. Nå gleder hun seg veldig til å bli storesøster og kunne hjelpe til :)
Svangerskapet har vært mye likt, men desverre mye mer bekkenløsningsplager denne gang.
 
Det er min første og samboerens andre. Det er en spent storesøster på 10 her :)
 
Gutt på 2 1/2 år. Ingen plager i første svangerskapet. Nå er jeg i uke 9 og har vært plaget med kvalme i noen uker...
 
Har ei jente som blir 3 år i februar [emoji4] så langt har svangerskapene vært veldig like, og jeg har vært heldig og sluppet unna særlig plager [emoji4]

Den kommende storesøstera snakker om lillebror hver dag, og gleder seg til vi skal "ta han ut", som hun sier [emoji173]️ Lov å håpe at det blir like stas når han kommer [emoji85]
 
Har en gutt som blir 2,5 i februar. Hittil har svangerskapene vært helt like, fin form. Håper lillebror holder seg inne i magen lenger enn storebror som kom i uke 34
 
Har en gutt som nettopp er blitt 1 år.
Svangerskapet er på en måte likt, men samtidig ikke. Har stort sett de samme plagene, men det kjennes på en annen måte.
 
Har en gutt på 9 og en gutt på snart 3. Eldste gutten er ikke så opptatt av de smårollingene lengre. Han er mer intr. i Playstation... Mens minstemann maser om å få høre lillesøster sparke, koser med magen og spør henne om hun kan komme ut snart.
Koselig <3
 
Har 2 jenter på 7 og 1 år.
Største gleder seg, men tror det kommer til å bli mye jobb med "to babyer" i hus, da minste kun er 1 år og enda baby (ifølge 7åringen)

Svangerskapene er ganske like, men mer sliten og vondter denne gangen. Kommer nok av at jeg har 1åringen hjemme sammen med meg. Går nesten fra permisjon til permisjon
 
Back
Topp