Har dere badekar? Avstemning.

jeani

Elsker forumet
Vi har ikke (enda), men jeg har så utrolig lyst på badekar til babyen kommer. Men da blir det badekar og ikke dusj, for vi har ikke plass til begge deler. Så da må vi voksne dusje i badekaret ;)

Vi har bare dusj. Men når vi om 7-8år bygger på i andreetasjen så blir det enda et stort bad med badekar :D
Det blir luksus for a mor!!

Vi har ikke badekar, og strengt tatt så savner jeg det heller ikke. Er ikke så glad i å bade. Men jentungen hadde digget det.

Løvesnuppa skrev:
Vi har ikke badekar, og strengt tatt så savner jeg det heller ikke. Er ikke så glad i å bade. Men jentungen hadde digget det.

Jeg personlig savner det ikke, men savner det "på vegne" av barna ;)

Vi har badekar... Så vi dusjer i badekaret.. Nå som jeg er gravid og sliter med bekkenet så er det himmelsk å legge seg i det badekaret :)

Vi har det ikke nå, men flytter snart i hus, og får badekar når vi pusser opp bad nr.2, forhåpentligvis før sommeren! Gleder meg!

Nei har ikke badekar. Jeg savner det ikke men simen hadde sikkert syntes det var deilig. Han elsker å bade.

Har innebygget badekar med glassdør/dusjdør, praktisk for oss som dusjer, og himlen for snuppa som elsker å bade =)

Vi har stort badekar og dusjer i karet. Har hatt det sånn så lenge jeg kan huske, og synes det er litt rart med noe annet :) 

Babelle skrev:
Har innebygget badekar med glassdør/dusjdør, praktisk for oss som dusjer, og himlen for snuppa som elsker å bade =)

Hørtes ut som en lur løsning. Kan se for meg det er noe sånn vi også må ha, siden vi må dusje i badekaret.

Vi har badekar, men vi dusjer bare i den.

Vi har badekar og dusjer i badekaret, sånn har jeg alltid hatt det og jeg ville ikke vært badekaret foruten!
Det er deilig å senke seg ned i varmt vann med ei god bok når en er skikkelig frossen og sliten i kroppen.
Jentungen elsker å plaske i vannet, leke med lekene sine, ha badeskum og kose seg.
Og å dusje er ikke noe problem, jeg har aldri sklidd på vei ut av badekaret og med et godt dusjforheng så renner det ikke noe vann ut på gulvet heller.
Og et stort pluss er jo at det er et greit sted å kunne legge store ting i bløt, som dyner og sånn om det skulle trengs. :-)

Ja, men vi leier.. Hadde det värt mitt hadde jeg heller satt opp en glassvegg til dusj, for badet er LITE

Ja, har badekar og elsker det! Vi har to bad, så et med badekar og det andre med dusjdører som kan slås helt inn (dermed blir det enda større plass på badet når dusjen ikke er i bruk). Valgte helt bevisst badekar og håper jeg aldri må bo uten det!

På badet i 1 etg har vi badekar. Der kan man stå og dusje hvis man vil (har jo dusjforheng) eller ta seg et langt varmt bad. Jenta vår på 2,5 år elsker og bade. 

Oppe i 2. etg har vi et dusjhjørne eller hva det nå heter, sånne glassvegger med dør. Vi bruker ikke den dusjen så ofte, sikkert pga vane. Gjestene våre elsker det badet, sikkert fordi de får fred der. ;) 

Back
Topp