Har dere babynavnet klart?

Litt vanskelig da vi ikke vet hvem som er inni magen. Sist hadde vi et guttenavn og et jente navn klart. Men da hun kom ut var hun ikke noen av de. Så her blir ikke navnet bestemt før vi har møtt han eller henne.

Vi er enige om to guttenavn, får se hvilket det blir når han kommer ut :)

Jepp. Han skal hete Tyr. Vært bestemt siden før jeg ble gravid ;)

• Liker
Reactions: SMD
Ingrid Eline Etter 2 av oldemødrene

Her blir det Elsa Solveig etter en oldemor på vær side som ikke lever lenger :)

Jeg har et navn jeg virkelig ønsker, men tørr ikke å bestemme meg før han er ute:p så vi lager en liste og ser hva som passer best når han kommer ut:)

Navnet var klart fra oul når vi fikk bekreftet kjønn, så bruker navnet på snuppa og det er så koselig :)

Theo, Oscar eller Aksel. Vi har ikke bestemt oss helt enda. Aksel blir isåfall oppkalling etter min morfar

Vi har et vi ønsker og liker veldig godt, men som får et uheldig kallenavn på mannens morsmål. Altså, det mange ville kalt han der er uheldig på norsk. Som forsåvidt ikke er noe problem, i og med at de ikke vet at det er uheldig. Er bare redd storesøster, som også vil snakke begge språkene, vil erte han med det... Vi får se, men vi liker navnet veldig godt.

Vi hadde guttenavnet klart før oul. Heldigvis ble det gutt! Han blir oppkalt etter to tippoldefedre, én fra hver side. Altså bare ett navn, men begge tippoldefedrene hadde det navnet, så føltes "meant to be" siden det i grunn er litt uvanlig - iallefall som enkeltnavn. :)

JA! Endelig bestemt oss 100%, og vi skal holde det hemmelig frem til hun er født..

Nå pågår en intern gjettekonkurranse i familien, men ingen vil si noe til oss om hvilke navn de tror vi har valgt... Arg! Litt sånn hevn for at vi holder navnet hemmelig. Jeg er jo dødsnyskjerrig på hva familiemedlemmene tror vi skal kalle Vesla..

Back
Topp