Har dere bæretøy?

S-mamma

Gift med forumet
Har vurdert den jeg også:) Har ergo baby preformance eller noe sånt fra første, og brukte den mye både når hun var baby og fram til hun var 1 år:) og kommer nok til å bruke den mye denne gangen også:)

Har caboo, ringslynge, moby wrap og Mei tai... Men enda ingen baby utenfor magen :( 40+1

Har Moby wrap og ergobaby.

Har Moby Wrap, men ennå ikke fått prøvd den skikkelig, selv om baby er 11 dager gammel.

Har elastisk bæresjal, ringslynge og ergobaby.
Lillegutt er 5 uker, så bæresjalet er best å bruke hjemme. Blir så mye tøy å håndtere når en er ute. Babyen er godt inntil kroppen og det er mulig å sitte mens babyen bæres.
Ringslynga er gull for kortere bæring. Greit når jeg er alene hjemme med baby og 2 åring og lillebror er litt utolig og jeg må ha hendene fri for å hjelpe storesøster med noe.
Ergobabyen er suveren å bruke for bæring over lengre tid. Ikke noe godt å sitte med mens babyen bæres med denne, men å gå på tur osv er den fabelaktig til. Brukte ergobabyen mye til storesøster. Bedre å bære enn bæremeis.

Har baby bjørn one, men lillegutt er ennå for liten for den. Kjenner jeg savner bæresjal når gutten har magevondt og må bæres mye. Det blir bæresjal til neste unge hvertfall! :)

Har fra før av Beco butterfly bæresele, men den blir ikke brukt med det første, og vurderer dessuten å bytte den ut med Ergobaby i stedet. Hadde Moby Wrap sist, men denne gangen har jeg kjøpt Caboo close carrier. :) Baby er i magen enda, så har ikke fått prøvd den annet enn med en bamse. ;)

Har en manduca etter storebroren. Ble mye brukt - han likte ikke vogna før sportsdelen ble satt på - og brukte den til han var godt over året.

Igår sydde jeg meg meitai :D veldig fornøyd med det!

Back
Topp