Har dere bæremeis?

_Helene_

Flørter med forumet
Og bruker dere den mye? Kan den brukes til barnet er flere år gammelt?

Vurderer å kjøpe før det blir vår/sommer og turvær[:D]

Noen som anbefaler noen??

Vi fikk en beremeis av svigerforeldrene mine, men vi har brukt den lite. Hvor lenge man bruker den avhenger vel av hvor stort barnet er, og hvor sterk den som skal bære er[:D]

Vi har ikke og skal ikke ha. Bruker bæresjal og Mei Tai. Synes det er mange ganger bedre for både den som bærer og blir bært, (og ikke minst mye billigere.) [:)]

Ja, me har og har brukt den ein del, til fjellturar og til å gå tur i riksvegen.

Men har og mei-tai som eg har brukt like mykje....[:D]

Greitt å ha begge deler, tykkjer eg.

vi får nå til 1 årsdagen. har vært og prøvd alle typer og endte opp med bergans juniors favoritt. den passet oss best, men det er individuelt. den kan brukes opp til 4 år tror jeg

Vi har en bergans. Bruker den ikke veldig mye, men noenganger er den midt i blinken. Synes det er tungt å ha barna på ryggen. vil mye heller ha dem i pulk på vinteren.

vi har d som vi skal bruke på skog å fjell tura! kaja fikk den med oss til jul[:D] ho elska å sitte i den[:D]

Vi har tilgang på 2 bæremeiser, men de er lite brukt! Er så utrulig tungt i lengda! Vi har bæresele, som kan brukes på både mage og rygg! Bruker den nå på ryggen, kjennes akkurat ut som en ryggsekk. Kan brukes til barnet er 20kg![:)] Super!

ja, vi har det... bruker den ikke ofte, men den brukes inne i mellom.. Er helt supert[:D]

Back
Topp