Har dere alt nå?

Her er også det meste på plass. Vi har termin i dag, men hadde håpet på at gutten vår skulle komme tidlig. Besteforeldre ringer to ganger om dagen for Å høre om noe har skjedd!! Det er jo masse fint å få i disse gratispakkene man får på apotekene og butikkene. Her må man bare registrere seg på nett, så får man masse herligheter. Et lite tips bare hvis noen ikke har fått tak i alle pakke :-) :-) Vi mangler også Babycall og vippestol, så det tror jeg han rekker å får bli med og kjøpe selv nesten. ;-)
 


18 mai :) skrev:
. Har sikkert altfor mye små klær, så håper egentlig snuppa ikke blir altfor stor 



det håper jeg og :)
 


Kaktus_86 skrev:


Morgensol skrev:
Det er ferdig nok til babyen kommer. Bortsett fra fødebagen, da. Den må jeg få somla meg ferdig med nå. Og det som jentene skal ha med på overnatting til mormor og morfar når fødselen er i gang. 
Fikk ordnet stellebord i helgen, et til å ha på badekaret. 
Vogna er ferdig redd opp.
Klærne er vasket og lagt pent på plass.
Åja, bilstolen og vippestolen må jeg få vasket. Og så må jeg handle et lite saueskinn til vogna også, har bare skaffet et større et til senga.


Kan jeg spørre hvordan dere vasker bilstolen? 

Hei, så ikke spørsmålet ditt før nå. Vi tar av trekket på bilstolen og putter det på finvask i maskinen. 
 
Back
Topp