Har dere alt klart?

Her begynna det å nærma seg. Driver og vaskar dyne og vognpose no, senga står klar, alle kle i str 50 og 56 er ferdig vaska. Stellebordet er ikkje flytta inn på badet enda, ventar lengst mulig, og må ha sånn antiskli under stellematta.
Leikegrinda må tas opp i den øverste posisjonen og teppet oppi må eg vaske.
Manglar litt kle i dei minste str, men ventar til han er kommen, er så kjekt å kjøpe til han når han er her :)
Merkar eg er VELDIG avslappa denne gangen i forhold til sist, da var alt klart i uke 25 ;)
Bilstolen er kjøpt, men ikkje montert, det må me nesten gjera snart ... Fødebagen e så og seie klar....
Eg må skaffe meg ein time til frisør og kiropraktor før eg skal føde, det må eg gjera i morgon....

Har det meste nå, tror jeg. Driver og pakker sykehusbaggen og har tilog med kjøpt bixit kjeks til fødselen ;-).

Bilstolpose har jeg ikke tenkt på at vi trenger. Bruker ulltøy og ullteppe. Varmer opp bilen på forhånd på kalde dager.

Har alle egen pose til vognen i tillegg til bilstolpose? Jeg tenkte å bruke den både til vogn og bilstol. Blir det tungvindt mon tro..?
Ellers begynner ting å bli klart. Kjøper ikke for mye klær og utstyr før lillebror kommer. Koselig å gjøre det etter at han er kommet. Også så får man som regel endel klær og slikt etter fødsel. :)

oj,den var jo ikke så dyr ;) Tok det lang tid fra du bestilte den til du fikk den ? ser jeg bør ha en slik ;)

min er faktisk 5 år gammel, bestilte den til baby nr 2 :) men mener å huske det ikke tok så lang tid, en uke kanksje. du kan jo evt spørre kundeservice om hvor lang tid det tar i posten :)

Da vi fikk januarbaby for 5 år siden brukte jeg bilstolposen til "alt" de første par månedene. Syntes voksiposen ble så stor til den lille babyen ;) så bilstolposen ble brukt både i bilstolen, vogna, vugga og senga :)

Bilstolpose er kjempekjekt for vinterbabyer, så slipper man å ha på så mye klær. Dessuten er det veldig greit å bare åpne posen i bilen så babyen ikke blir så varm. Posen har også åpning i ryggen slik at man kan flytte babyen med posen fra bilstolen og til vogn :)

http://lilleprinsen.no/epages/Lille...lleprinsen/Products/471357/SubProducts/575108
har denne :)

Og i tillegg til at det er praktisk er det sikrere for babyen. Man skal ikke ha for mye klær på de små i bilstolen, derfor er det genialt med bilstolpose slik at barnet har selene nærmere kroppen, men likevel holder seg varm. Vi har kjøpt den fra voksi, husker ikke hva mer den het. Kjøpte den fordi det var den de hadde på butikken her..

Jeg er klar! Utstyret er stort sett klart, mangler å skjære til madrassen til senga og re opp, men det skal mannen ta seg av uansett. Nå venter jeg bare på at babyen skal bli like klar som jeg er..

Har mye igjen:) Alt er vel i hus, men må vaske og rydde og sortere før baby kommer.. Har heldigvis lang tid igjen, så jeg skal kose meg med oppgavene:) Blir fort sliten i ryggen av å drive på, så jeg har store planer om å få lest bøker og sett noen serier på netflix også (pluss å skravle her da) :) Men er litt streng med meg selv og setter klokken på 30 min, så da er det om å gjøre og ta i et tak igjen;)

Mangler bare stelleveske egentlig! Ja litt klær da men har nok til starten, må nesten se lillemann hvor stor han er før jeg kjøper no mer:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Jeg lurer på om jeg ønsker meg ny stelleveske, den jeg har nå er ganske sprek i fargene, mildt sagt.. Vi får se hva jeg finner ut..

Tror det meste er klart nå

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp