Her begynna det å nærma seg. Driver og vaskar dyne og vognpose no, senga står klar, alle kle i str 50 og 56 er ferdig vaska. Stellebordet er ikkje flytta inn på badet enda, ventar lengst mulig, og må ha sånn antiskli under stellematta.
Leikegrinda må tas opp i den øverste posisjonen og teppet oppi må eg vaske.
Manglar litt kle i dei minste str, men ventar til han er kommen, er så kjekt å kjøpe til han når han er her
Merkar eg er VELDIG avslappa denne gangen i forhold til sist, da var alt klart i uke 25
Bilstolen er kjøpt, men ikkje montert, det må me nesten gjera snart ... Fødebagen e så og seie klar....
Eg må skaffe meg ein time til frisør og kiropraktor før eg skal føde, det må eg gjera i morgon....
Leikegrinda må tas opp i den øverste posisjonen og teppet oppi må eg vaske.
Manglar litt kle i dei minste str, men ventar til han er kommen, er så kjekt å kjøpe til han når han er her
Merkar eg er VELDIG avslappa denne gangen i forhold til sist, da var alt klart i uke 25
Bilstolen er kjøpt, men ikkje montert, det må me nesten gjera snart ... Fødebagen e så og seie klar....
Eg må skaffe meg ein time til frisør og kiropraktor før eg skal føde, det må eg gjera i morgon....