Har dere alt klart?

smurf-i-magen

Flørter med forumet
Nå begynner det å nærme seg for oss, utenom dere som allerede har fått deres små herlige!

Jeg har akkuratt startet permisjonen og må virkelig få ting i orden. Har dere kommet dere i orden med alt dere trenger til den lille?
Hva har dere klart, og hva mangler dere?

Har ordnet vogn, dyne, bilstolpose, stellebord, litt arvetøy, vugge, hentet et par gratis babypakker. Det jeg kom på nå i farten.
Har nok glemt myyyye..

Her er alt klart, så prinsen kan bare komme ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum

Tror jeg har alt...skal kjøpe sånn new born sete til tripp trapp stolen, og en bæresele eneste. Men haster ikke egentlig. Tenkte å prøve bæresele med lillebror i;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Endel som ikke er klart her. Planen om å ordne før og etter jul gikk ikke dom tenkt, har vært nesten sammenhengende sjuk de siste ukene. Begynner heldigvis å få litt mer energi nå da

Tror ikke alt er klart .. Eller klær og vask av de er klart . Vogga er her, men fullstappa med diverse ting , så er ikke redd opp .. Merker jeg er mer rolig og mulig mindre forberedt nå enn med førstemann. Tar det litt som det kommer. Sambo drar mulig hjem etter fødsel og han får få noen oppgaver han også . Er liksom jeg som har årna og styra med det som ER klart ..

Här är vi klar å redo att ta emot:-)

Føler meg litt roligere i dag.
Vasket klær, dyne til seng og vogn, setetrekket. Funnet frem vognbagen. Mannen monterte kommode til minsten i går, så lillesøster overtar plassen i kommoden på badet. Stelleplass har vi, siden minsten kun er 19 mndr. Begynt planlegging av pakking til fødebag. Så tankene har roet seg mange hakk i dag.

Vogna står klar i bagasjerommet med vognpose, bilstolen er ferdig montert med bilstolpose oppi. Alle klær og håndduker er vaska og bretta :) og så mangler jeg korga som skal stå på soverommet, men den skal mamma komme med før vi kommer fra sykehuset :) så ja, nå føler jeg at alt er klart til lillegutten <3 (kunne bare ønske jeg kunne hoppe over fødselen ;))

Her er det meste på plass, men ikke på sin rette plass. Må skru sammen seng og finne frem det jeg skal låne av søsteren min. Jeg vet ikke helt om jeg har oversikten over hva jeg har og mangler....

Her er alt kommet på plass :) bare fikse litt på posen til bilsetet. Så nå kan hun godt komme

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Har absolutt alt klar. Synd ikke babyen er øike klar tydelig:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi har alt klart. Finner sikkert utav at det kanske mangler noe etterhvert, men seng, bilstol, stelleplass, vogn og klær skulle vel være det viktigste :) har lurt litt på en bæresele, men ser an behovet etterhvert.

Begynner å få ting på plass nå :)
Stellebord med arva klær er på plass, trenger mer bodyer og strømpebukser, men må vente på lønn!
Vogna er rengjort, mangler å få på laken og pose/dyne.
Senga mangler, men den stresser jeg ikke med. Har vaska sengetøyet.
Bilstol og bilstolpose er klar.
Sykehusbagen er under pakking!

Mangler også ammeinnlegg og bleier til babyen, men det stresser jeg overhodet ikke med.
Trenger ny stelleveske, håper jeg får skaffa meg det når lønna kommer. Har en gammel stelleveske, men liker den ikke, dessuten er den ganske liten, så må ha ny! :)

kjenner jeg er litt stressa for å få ting på plass nå, er vel den berømte redebygginga som har starta ;)

Hadde ikke bilstolpose sist, klarte oss fint uten :-)
Denne gang kjøpte vi på flust.no, hadde så mye penger der... så har mamma strikka en i fanakofte mønster, den blir nok brukt når det ikke er så veldig kaldt :-)
Tror jeg har mer bruk for det nå som storebror skal i barnehagen, og det er jeg som leverer/henter.

Jepp, alt utstyr klart. Gjelder bare å få alt på plass siden vi pusser opp *stressa*

Har dere alle bilstolpose? :drunken_smilie guriland det har ikke jeg tenkt på.. kjøpt på babyshop,barnas hus etc?

Bilstolpose er kjempekjekt for vinterbabyer, så slipper man å ha på så mye klær. Dessuten er det veldig greit å bare åpne posen i bilen så babyen ikke blir så varm. Posen har også åpning i ryggen slik at man kan flytte babyen med posen fra bilstolen og til vogn :)

http://lilleprinsen.no/epages/Lille...lleprinsen/Products/471357/SubProducts/575108
har denne :)

Bilstolpose er kjempekjekt for vinterbabyer, så slipper man å ha på så mye klær. Dessuten er det veldig greit å bare åpne posen i bilen så babyen ikke blir så varm. Posen har også åpning i ryggen slik at man kan flytte babyen med posen fra bilstolen og til vogn :)

http://lilleprinsen.no/epages/Lille...lleprinsen/Products/471357/SubProducts/575108
har denne :)

oj,den var jo ikke så dyr ;) Tok det lang tid fra du bestilte den til du fikk den ? ser jeg bør ha en slik ;)

Back
Topp